Utku ile röportajım

Utku ile eğlenceli röportaj ettik.Sabırla sorularımı cevapladı.
Lafı uzatmadan ben röportaja başlayalım.

Fatofotofan:öncelikle seni tanıyalım .bana kısaca kendinden bahseder misin?
Utku: Ben Utku Özdemir yasim 13 hayvanlari ve resim cizmeyi çok seviyorum .
Fatofotofan: Çok memnun olduğun hobilerin ve seni tanımlayacak özelliklerin nedir?Bilmek isterim.
Utku: Resim çizmek,müzik dinlemek ve kitap okumak beni tanımlar ve hobilerimide girer.
Fatofotofan: En büyük hayalin ve gerçekleştirmek istediğin projelerin nelerdir?
Utku: En büyük hayalim idollerime sarılmak ileride istediğim proje de veteriner olmak.

Fatofotofan: Hangi markalar tutkunsun?
Utku: giyim : lood, çikolata : brownie ,araba : ımpala

Fatofotofan: İzlemekten zevk aldığın Tv programları neler?
Utku: Yabancı Dizi : Supernatural , Hannah Montana i House of Anubis Türk : Medcezir , Muhteşem yüzyıl

Fatofotofan: Fatofotofan sayfasını nasıl buldun ve ya fatofotofan ile nasıl tanıştın?
Utku: The twilight saga Turkey de senle tanıştım sonrada fato fan la tanıştım
Fatofotofan: Fatofotofan'ı çalışmalarında en çok ne özelliklerini seviyorsun?
Utku: Resimleri ve shoplarını daha doğrusu yeteneklerini .
Fatofotofan: Fatofotofan çalışmalarına eklemek istediğin bir fikrin varmı?
Utku: Hayali karakterler mesela casper gibi...
Fatofotofan: Eğer olursa ilerde Fatofotofan bir ofis açsa orada çalışmak ister miydin ve isteseydin ne olarak görev almak isterdin?
Utku: Evet orada çalışmak isterdim.montaj görevi almak isterdim.


Hep gülümse ;)
facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

0 yorum

Yorum attığınız için teşekkür ederim