İyilik Bul İyilik Yap -Pay it Forward

"Bende size bir iyilik yapmak istiyorum. Bu filmi izleyin ve 3 kişiye bu filmi izlemesini söyleyin."

Merhaba değerli okuyucularım.Motivasyonla ilgili google da araştırma yaparken bu güzel e-motivasyon sitesini buldum.Herşey var ,yok yok.Film tavsiyeleri gözüme çarptı ve hemen içlerinden birini izlemeye karar verdim.Oda ilk talihli "İyilik bul,İyilik yap "filmiydi.Ve çok beğendim sizlerinde izlemenizi şiddetle tavsiye ederim :)

Not:Filmi izlediyseniz eğer lütfen yorumlarınızla yazımı şenlendirin.


IMDB Puanı: 6.9/10 Tür: Aile, Dram, Romantik Yönetmen: Mimi Leder Müzik: Thomas Newman Süre: 2 saat 3dk Oyuncular: Kevin Spacey, Helen Hunt, Haley Joel Osment, James Caviezel, Jon Bon Jovi, Shawn Pyfrom Oldukça başarılı bir ortaokul öğrencisi olan Trevor öğretmeninin vermiş olduğu ödev sayesinde kendisini ve çevresindeki insanların hayatını yeniden şekillendirme fikri edinecektir. Bu fikri benimseyen Travor birisine iyilik yapacak ve ona karşılık ise 3 farklı kişiye iyilik yapmasını tavsiye edecektir. Bu sayede iyimserlik zinciri kuracak olan Trevor ailesinin desteğinide alacaktır. İyilik Bul, İyilik Yap Pay It Forward (Türkçe Dublaj)

You Might Also Like

2 yorum

  1. Yeşeren Yaprak22 Kas 2014 15:20:00

    Ben izledim. Çok da beğendim. Normal hayata döndürebilecek bir hikaye

    YanıtlaSil
  2. Fatoş Avunduk22 Kas 2014 17:44:00

    Aynen hatta şimdiden hayata döndürmeye başladık bile 😀

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim