Saydıcılar Rağmenciler


"Zorluklar karşısında ortaya çıkan iki insan tavrı."
#MüminSekman 'ın  "Herşey Seninle Başlar" kitabını almadan hayat karşı biraz daha kararsızdım kendime güvenin azdı ama bu kitabı okuduğumda düşüncelerim ve davranışlarım değişti.Bu yetmedi 2.ci kitabını aldım "Azmin Zaferi  Öyküleri" .O kitapta da dünyaya ismini duyurmuş ünlü isimlerim başarı hikayelerini anlatıyor.Mesela benim ideolüm #WaltDisney 'in hikayesini o kitaptan okudum ve o sayede tanıştım onunla.Ortak noktamız vardı resimler,hayali karakterler yaratmak.Ve yoktan varı  yaratması.Cesareti beni etkiledi.Koskoca şehri yarattı oyun kasabası #DisneyLand.
Walt Disney (Nur içinde yat.)

Neyse ilk kitabından (Herşey Seninle Başlar" bir yazısını paylaşacağım.sayfa:177 
1.Saydı"cılar
2.Rağmen" ciler

Bir hedefe doğru yürürken herhangi bir engelle karşılaştığında, o engeli aşıp sonuca nasıl gidebiliceğini düşünenlere "rağmenciler" diyorum.O engel olmasaydı ya da şartlar başka türlü olsaydı neler yapacaklarını anlatıp duranlara ise "saydıcılar "diyorum.
Siz hangisisiniz?Ben artık "Rağmen"ciler denim.Ne olursa olsun hayallerimden vazgeçmiyeceğim,Walt Disney gibi ;)


skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

0 yorum

Yorum attığınız için teşekkür ederim