Leke ve Yara izlerine Buz Terapisi

Harika bir formül ve şikayet ettiğim göz torbalarıma ve geçmeyen sivilcelerime süper çözüm,hemen uygulamaya başlayacağım.



Sivilce Ve Kızarıklık İçin Buz Terapisi Uygulayın
Yüzünüzde yada başka bir yerinizde bir kızarıklık, sivilce oluştuğunu fark ettiyseniz hemn bir parça buzu alın ve o bölgenin üzerinde dolaştırın.
Çünkü soğuki kızarıklığı, acıyı ortadan kaldırmak için oldukça etkili bir yöntemdir.Eğer buzu elde tutmak zor geliyorsa ince bir beze sarın ve kızarıklığın veya sivilcenin üzerinde 5-10 dakika tutun . İşe yaradığını göreceksiniz.
PhotobucketŞişmiş Göz Kapakları İçin BuzEğer uykusuz bir gece geçirdiniz ve sabah gözlerinizin altında torbalar bulduysanız endişelenmeyin ! Alt göz kapağınıza bir buz küpü koyun ve hemen şişliğin azaldığına tanık olun. Güçlü bir etki için,çay veyakahve donabilir . Uzmanlar ayrıca başka bir yol öneriyor; kızarmış gözler için ince dilimlenmiş yarım daire salatalık ile buz küpleri mükemmel bir çare .
Ölü Deri Hücrelerini Buz İle Ortadan Kaldırın
Buz, ciltteki ölü hücreleri kaldırmak için harika bir yöntemdir . Ölü hücrelerden buzlu meyve maskesi yaparak kurtulabilirsiniz.
Çilek, salatalık ya da muz gibi meyveleri blendırdan geçirerip buzlukta dondurmak için bırakın . Bu püre halindeki vitamin ile cildinizi silin . Bir süre sonra cildinizin pürüzsüz ve sağlıklı olduğunu göreceksiniz .
skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

6 yorum

  1. Merhabaa :-). Denizlide yasiyorum bende hatta etkinlik yapmistik buket cikolatada :-) etkinligi bir daha gerceklestiricez uzulmeyin haziran gibi planliyoruz ama net degil daha :-) o zaman sizide davet ederiz aramizda olursunuz insallah :-)

    YanıtlaSil
  2. Ve sonunda bloguna yorum bırakabiliyorum. Buz terapisi ben biraz irkildim. Soğuk soğuk. :)))

    YanıtlaSil
  3. Fatoş Avunduk14 Oca 2015 12:40:00

    Ben bir kez denedim hemen etkisini gösterdi sivilce olan yerde ağrı oldu. Ama devam etmeliyim tembellik yapıyorum 😜. Hoşgeldin tekrar bloğuma

    YanıtlaSil
  4. Bunu deneyecegim :)

    YanıtlaSil
  5. Fatoş Avunduk11 Mar 2015 10:31:00

    Ben 3 günde bir yapıyorum gerçekten cildime canlılık verdi göz altı şişliklerim azaldı.Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  6. Bloğuma hoşgeldiniz bende takibe aldım bloğunuzu :)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim