Blog Keşif Etkinliği Başlasın :)

Merhaba değerli bloggerlar :)
Bloğuma hoşgeldiniz.Lafı uzatmadan bu etkinliği yapmak aklımda vardı hep ama cesaret edemiyordum katılım olmaz diye ama şimdi şansımı denemek istiyorum.Çok faydası var birbirimizin bloğuna destek olmuş oluyoruz.Böyle etkinlikleri severim ve seve sevede katılırım.
Photobucket
Şimdi yapmanız gerekenler:

*Bu etkinliğe katılmak için öncelikle beni gfc 'den ve G+ dan takip etmen gerekiyor.
*Daha çok kişiye duyurabilmek için bu etkinliği bloğunda paylaşmanız.
*Sonra bloğunu kısaca tanıtan bir yazı ve blog linkini yorum kısmına bırakırsan seni ziyaret etmek isteyenlere kolaylık sağlamış olursun.
Yorumlarınızı bekliyorum bol takipçili günler :)

İletişim:
skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

31 yorum

  1. Merhaba,
    Kendin Yap projelerini paylaştığım bir web sitem var.Bazıları kendi projelerim bazıları internetten arayıp bulduğum projeler.DIY projelerinin dışında kampçılık,saç bakımı ve denediğim pastaların kurabiyelerin tarifini de paylaşıyorum.Bloğuma beklerim :)
    gereksizislerbaskani.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bloğunuz var başarılar dilerim,takip ettiğim listeme ekledim.

      Sil
  2. Merhaba canım :) Çok güzel bir etkinlik olmuş. Ben de katılmak istedim.

    Sevdigim ve ilgimi çeken konuları, bazen tatlı tariflerimi, bazen de hayatın benimle paylaştığı güzellikleri yazdığım kişisel bloguma herkesi beklerim :)
    www.mrsgoksin.blogspot.com
    Sevgiler ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu rumuzunuzla mı takiptesiniz bulumadım sizi :)

      Sil
    2. Evet bu isimle takipteyim. Çekilişe katıldığım zaman eklemiştim :)

      Sil
    3. Tekrar baktım görünmüyor acaba "gizli" olarak mı takibe aldınız onu "göster" olarak ayarlasanız tekrar, seçeneklerde olacak.Size zahmet olacak ama kural böyle :)

      Sil
    4. Ah evet öyle olmuş sanırım. Ayarlardan düzelttim şimdi :)

      Sil
    5. Tamamdır teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Merhabalar :)

    Denediğim tatlı tariflerini ve bazen de çektiğim fotoğraflarımı paylaştığım bir sitem var. Pastacılık kursuna başlarken kendimi geliştirme adına açıp daha sonra blog işini çok sevince devam etmeye karar verdim. Herkesi beklerim :)

    www.yeryuzundennotlar.com

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba. Adım Turgay Aksoy. İş dünyası, spor, güncel ve genel konular hakkında yazılar yazıyorum. Tarafsız ve ön yargısız. www.turgayaksoy.blogspot.com . Beklerim.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba
    Annelik serüvenimi paylaştığım Minik Kelbeğin Annesi isimli ANNE&BEBEK blogunun sahibiyim .
    Herkesi beklerim . Sevgiler .

    http://www.minikkelebeginannesi.com/

    YanıtlaSil
  6. selam canım güzel bir etkinlik olmuş :) benim de kozmetik ve bakım ürünleriyle ilğili deneyimlerimi paylaştığım zaman zaman dıy projeleri yaptığım bir blogum var hepinizi bekliyorum. Seni de takibe aldım :)
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bende takibe aldım bloğunuzu <3

      Sil
  7. Merhabalar
    Filmler, Gurme tarifler, Kore dizileri, Nostalji faslı, Geziler, Festival &Etkinlikler, Ivır zıvır ve Ps.ftm sekmeleri altında özgün paylaşımlar yapmaya çalışıyorum, bloguma destek olursanız ve katılımlarınızı eksik etmezseniz sevinirim;)
    http://korefenomeni.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Selam yavrum.Mausumun ucundaki melek görüntüsünün peşinden gidip,gün içinde bu etkinlikteki yerimi alacağım.Girişiminiz çok güzel ve etkileyici.Şimdi sitenizi izlemeye de aldım.Ve paylaşımı da yapacağım.Sevgilerimle.Ece ablanız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloğuma :)

      Sil
    2. Blog site adresimi bırakıyorum canım.Başarılar dileklerimle..

      www.eceevren.com

      Sil
  9. merhaba. blogum da okuduğum kitaplar hakkında düşüncelerime yer veriyorum.bir süredir takip ediyordum zaten blogunu. Bende beklerim. Umarım beğenirsiniz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ayşegül hanım bloğunuzun linkine ekleyin tavsiye listeme ekleyeyim.

      Sil
  10. Selam Fatoş hanım , benimde nacizane her hobiden birşeyler bulabileceğiniz bir blogum var sağlık nedenimden dolayı takip ettiklerime çok uğrayamıyorum ama geçte olsa ihmal etmemeye çalışıyorum.Herkesi beklerim sevgiyle kalınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğunun adresini paylaşsan canım bende tavsiye listeme ekleyeyim.

      Sil
  11. Faydalı olabileceğini düşündüğüm etkinliğiniz için öncelikle teşekkür etmek isterim.

    Kitap, sinema, tiyatro, gezi, bakım, deneme ve güncel konular üzerine paylaşımlarda bulunduğum, dumanı henüz üstünde kişisel bir blogum var. Beğeneceğiniz umuduyla..Özlem Yavuz

    http://kelimetozu-mulemma.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz bloğuma tavsiye listeme ekledim sizi :)

      Sil
  12. merhaba tatlım sanki katıldım sanıyordum ama etkinliğine katılmamışım hemen paylaşıyorum :) Bende bloğumda kozmetik, bakım, güzellik hakkında her şeyi paylaşıyorum herkesi beklerim !

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. Bloğumda hayata dair tatlı bilgiler paylaşmaktayım:) Beklerim sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  14. Bende isterim. http://hamdictn.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğa abone olmalısınız işleminiz tamamlanması için.

      Sil

Yorum attığınız için teşekkür ederim