Elif Name ~ Baki EVKARALI

Hayat Yayınları Kitapseverleri #aşkladokunahayata serisinin 2.kitabı #elifname yi sizlere kısaca anlatacağım :)
Hayat Yayınları “Aşkla Dokun Hayata” serisi kitapları ile okuyucularını aşkın ayrılıktan kavuşmaya, hüzünden coşkuya kadar tüm duygularını taşıyan bir yolculuğa çıkarıyor. Hayat Yayınları’nın, Aşkın tüm renklerini kapsayan "Aşkla Dokun Hayata” serisinin kitapları ''Aşk-ı lal''  - ''Herşeyi Allahtan İste'' - ''Aşk-ı Leyla'' - "Bana Aşkımızı Anlat” – “Aşk-ı Rana" “Yalnızca Rabbine Yönel” ve "Gülsima Ağlama Ne Olursun" çıktı.






Kitap Künyesi:
Adı:Elifname
Yazarı:Baki Evkaralı
Yayın Evi:Hayat Yayınları


"Ben seni elif gibi durarak,yıkılmadan sevdim."diyen Baki Evkaralı,eski zamanlarda Mecnun,Ferhat ve Kerem'lerin yaşadığı büyük aşkları,bugünün "gerçek aşka"susamış insanlarına "Elifname"adlı kitabında yeniden başlıyor.



Ben kitabı ilk olarak kapağı ile sevdim o çizim çok hoşuma gitti bir ressam adayı olarak.Zaten beni kitapla bütünleştiren  ana unsurlardan biri kapak tasarımıdır.


Konuya gelince kitabın altını çizdiğim sözleri sosyal paylaşım sitelerinde paylaştım.Hz.Mevlana ve Şems'in sözleri var.Yazar gerçekten içten yazmış sıcak kanlılığını yazılarına yansıtmış umarım herşey gönlünce olur yazarın.O kadar güzel ki yazıları bazı yerlerinde göz yaşlarımı tutamadım bazı yerlerinde de yüzümde gülümsemeler oldu.Her duyguyu yazarla birlikte yaşadım sanki.O hissi veriyor.
aşk tumblr ile ilgili görsel sonucu
Aşkın acısını,güzelliğini kızarak yada mutlu olarak yazmış.Bazı yerlerinde aşka çok kızıyor bazı yerlerinde aşka güzel sözler söylüyor ama sonunda hep aşkın güzel olduğunu vurguluyor.Aşkı veren Yüce Mevlaya yöneliyor.Herşeyin ondan geldiğini anlatıyor.Huzur veren bir kitap gerçekten.Eğer sevdiğiniz varsa bu kitabı onunla paylaşın hatta hediye edin.Ben edicem Allah'ın izniyle ki kitap en güzel hediyelerden biridir.

Aşk, insanoğlunun kalbinde hala şarkılarını söylemeye devam ediyor. Siz de Hayata Aşkla Dokunmaya Var mısınız?
 skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

0 yorum

Yorum attığınız için teşekkür ederim