Berikamdan #MİM# Ben Küçükken^^

 Ben küçükken: Casper,Şirinler,Şeker Kız Candy,Heidi izlerdim :)

Ben küçükken :   Ablamla odamızda masa altına ve iki divan arasına çadırlar kurar evcilik oynardık Birbirimizi ziyaret eder domates doğrar küçük çay tabaklarla ikram ederiz .İkimizinde bebekleri olurdu oyuncaktan .



Ben Küçükken:Resim çizerdim,küçük taşlardan ev yapardım.
Ben Küçükken:Canım sıkılınca giysilerimi toplar küçük sırt çantama koyar evden ayrılırdım "ben gidiyorum" diye sonra ailem beni geri getirirmiş eve :)
Ben Küçükken:Şarkı söylemeyi, dans etmeyi çok severdim.
Ben küçükken:Tavuklarımız vardı onlarla oyun oynardım kümese girer kucağıma alır okşardım .
Ben küçükken:Arkadaşlarımla kendi aramızda para toplar çeşitli çikolata,sakız gibi yiyecekler alıp mahallede küçük stand açıp satardık kar ederdik sonra o parayla dondurma alırdık ne günlerdi :)

Berika'cım, canım kardeşim çok teşekkür ederim sayende hafızam tazelendi. 

Bende bu dostları mimliyorum :)



skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

8 yorum

  1. Rica ederim tatlım.Çok severek okudum bu vesileyle küçüklüğünüde öğrenmiş olduk :) Sevgiyle kal içindeki çocuk hiç büyümesin..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim seninde :) Hafızamızda nice güzel anılar birikmesi ümidyle :-*

    YanıtlaSil
  3. meleğin günlüğü4 Haz 2015 19:07:00

    Tatlım sevgili Deeptone senden önce mimledi beni..:) Bir daha ki sefere İnşallah..:)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim canım mim için :) Bugün hepsini cevaplayacağım:)

    YanıtlaSil
  5. Rica ederim cevaplarını heyecanla bekliyorum. Hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  6. Çok severek okudum.Çocukluğunda da çalışkanmışsın...

    YanıtlaSil
  7. Ayyy çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim