Ramazan Geldi Hoşgeldi Mimim

Merhaba kardeşlerim şükürler olsun ki bir yeni Ramazan Şerifini tekrar yaşamanın sevincisi ile bu yazımla karşınızdayım.Herkez bir mim yapıyor benimde aklıma böyle bir mim geldi sevinci beraber yaşayalım değil mi?Başlıyorum :)
1.Ramazan ayı derken aklına neler gelir?
Ramazan ayı derken aklıma;hurma,kahvaltı,hacıvat karagöz,annemin anlattığı cam horoz şeker gelir.




2.Sahurda unutumadığın bir tv programı var mı?
Ben küçükken hep sahurda atv de eski klasik müzik klipler olurdu onu izlerdik .Sonra star tv de Hacivat karagöz olurdu onu izlerdik harikaydı.

3.İlk oruç tuttuğun günü hatırlıyor musun?
İlk oruç tuttuğumda 6 yaşındaydım.Babam canım ne isterse onu alıyordu.Hep çikolata isterdim.
Tuttuğum günlerde beni devamlı överlerdi hoşuma giderdi.Sahurda annem kahvaltıdan sonra gelir bize oruç tutmak için niyet etmeyi öğretirdi.Ablamla aynı anda tekrar ederdik.



Bu kadardı canlarım umarım Bereketli,huzurlu,sevgi dolu bir Ramazan ayınız olsun.
Şimdi mimlemek istediğim değerlilerim:

+Mehtap Kütük
+Berika'nın Günlüğü
+Yeşim ÇAYIROĞLU
+nilgün aydın
+Tarzım ve El Emeği
+Kızsal Şeyler Blog
skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

6 yorum

  1. Ben bu mime bayildim en bi sevdigim olsun bu mim :)
    Tesekkur ederim beni dusundugun icin kuzum💙

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir mim hazırlamışsın canım.Beni düşündüğün için teşekkürler.Hemen cevaplayacağım...

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim .Cevabını heyecanla bekliyorum ☺

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Sende bu mimden yapabilirsin canım çok isterim :)

      Sil

Yorum attığınız için teşekkür ederim