Ramazan Bayramı Tatilim

Merhaba tekrar aranızda olmaktan çok mutluyum.Nasılsınız?Bayramınız nasıl geçti.Sizde benim gibi şehirden uzaklaşıp denize mi kaçtınız?Her zaman olmuyor işte nasip oldu denizi kumu görmek.Benim bayramım çok güzeldi.Önceki yazımı okuduysanız ( okumak için tıkla ) eğer planımızda Aydın  #Akbük   vardı.Ama nasip #Ayvalık Sarmısaklı plajıymış.Tabi Halacım sayesinde hem onu ziyaret ettik hem tatilimizi yaptık.Denizin tadını çıkardık 3 kardeş.Sonra son gün Denizli #Karahayıt yaptık.
Herkesin tekrar geçmiş bayramını kutlarım Herşey gönlünüzce olsun.Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.Kendinize cici bakın.
Sizleri fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum.

Ayvalık'tan kareler...


Ayvalık

Tay geçer önümüzden.


Ayvalık Sarımsaklı Plajının kumu harika.Ayaklarım bayram etti aslında :)





 Cunda Adasına geçiyoruz.
Cunda Adası Sahil müthiş.Ama Kafeleri sahilden iç kısımlara almış belediye iyi olmamış.

Cunda Adası Halk Pazarı

Pisimiz bizi yalnız bırakmadı.

Ayvalık tostu yemeden gitmek olmazdı.




Fiyatlar uçuyor..



Hayvanlarına edilen bu iyilik tüm illerde olması gerek.

Kafeleri rengarenk.


Cunda Adası



Umarım yazımı beğenmişsinizdir :) Yorumlarınızı esirgemeyin.
skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

2 yorum

  1. Çok güzel geçmişe benziyor, ben ada ve köy pazarlarına bayılırım bir de^^

    YanıtlaSil
  2. Aynen sizde benim gibi gezmeyi seviyorsunuz.Cana can katıyor böyle güzellikler yaşanması gerek.Teşekkür ederim değerli yorumunuz için.

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim