Çok Sevdiklerimiz /Mim

Dostum +Berika'nın Günlüğü güzel konuda beni mimlemiş.
Bende çok mutlu oldum.Özellikle de yorumu çok hoşuma gitti .


 1- En sevdiğiniz blog hangisi?


Şimdi düşünüyorum ❤  gerçekten zor bir karar yani.Ama popüler bloğum Berika'nın Günlüğü :)

 2- Bu bloğu nasıl keşfettiniz?
Google plus topluluk sayfalarından bulmuştum ve ilk bloğuna uğradığımda dikkami çeken +Indila nın şarkısıydı.Huzur veren bir bloğu vardı yazılarıyla bütünleşen ve halada öyle daha da gelişiyor kalemi.

 3- Blogda dikkatinizi çeken ilk şey ne oldu? 

Sanırım bir önceki cevabımda verdim yanıtı .Çeken sıcakkanlılığı,sempatikliği yazılarda kendisi tanımadan görmüştüm o güzel yüreğini.

4- Blogda en beğendiğiniz yayın hangisi?

Bütün postlarını beğeniyorum hepsi bir başka güzel.

 5-Blogda en beğenmediğiniz şey nedir 

Kusuru neden bu kadar kusursuz olması :)

6- Blogla ilgili bir tavsiyede bulunmak isteseniz bu ne olurdu? 

Çizgisinden sapmaması böyle devam etmesi ve hedefine tez zamanda ulaşması.


7-  tavsiye edebileceğiniz bloglar hangileri? 


Berika'nın Günlüğü +Berika'nın Günlüğü 

mehtaptan  +Mehtap Kütük
seffafbulutlar +seher aydın
nilgunozenaydin +nilgün aydın
beyazbegonvil +Beyaz Begonvil
ignekutusu +iğne kutusu
nypdsena  +Sena Dursun
seydanurdd +şeyda nur Dincer
Daha fazlası burada!http://fatofotofan.blogspot.com.tr/2015/03/fatofotofann-tavsiye-blog-listesi.html

İletişim: Blog: http://fatofotofan.blogspot.com/ Instagram: https://instagram.com/fatma_avunduk/ Twitter: https://twitter.com/fatofotofan Snapchat: fatofotofan Mail: gonca4320@gmail.com

You Might Also Like

7 yorum

  1. Canımsın sen yaa cansın caannn.Çok mutlu oldum.Yurekten yazdigin bu guzel cumlelerin icin cok tesekkur ederim.İnsallah sende,bende,diger tum bloggerlarda istediklerine ulasirlar.Rabbim yolunu acik etsin dostum ❤

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim tatlımmmm

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim canım Fatoşum...Beni çok çok Mutlu ettin canım benim...

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim