Fatofotofan Youtube Header Tasarım Çekilişi Sonucu


Merhaba ,sizden ilk başta özür diliyorum.Çekiliş sonucunu bir türlü yazamadım nedeni ise canım kadar değerli evimizin neşesi,yaramazı ,sari mubişim Coşkun 18 Mart'ta manevi değeri olan güzel bir günde aramızdan ayrılması melek olması. Herhalde oda ülkemizde olan durumlara dayanamadı zaten 1 hafta boyunca rahatsızdı 4 sene yaşayabildi.Aramızda Coşkun'u bilenler vardır.Google da kaldı videosu ,fotoğrafları." Coşkunun tiplemeleri" diye aratın bulursunuz.Belkide nazara geldi orasını bilemeyeceğim.Sonuçta oda bir candı insan ister istemez üzülüyor.

Mubişimin son anları :(( o hep yanımdaydı çalışmalarıma eşlik ederdi 


Ve gelelim çekiliş sonucuna,Maalesef katılım nedense az oldu sadece 2 kişi idi. Açıkcası bu duruma üzüldüm ama canımız sağolsun.Belkide bir daha ki sefere katılım iyi olur.Az olduğu için katılım yani 2 kişi olunca bende hak yemek istemedim bu değerli insanlar emek vermiş sosyal medya ağlarda beni takibe aldılar.Ben de her ikisine de youtube header tasarımımı hediye olarak yapacağım :)
İkisinide email atacağım.Onlara teşekkür ederim.
Görüşmek üzere.Sağlıcakla kalın.

İletişim: Blog: http://fatofotofan.blogspot.com/ Instagram: https://instagram.com/fatma_avunduk/ Twitter: https://twitter.com/fatofotofan Snapchat: fatofotofan Mail: gonca4320@gmail.com

You Might Also Like

4 yorum

  1. Başın sağolsun seninkinden 1 hafta önce de benim Tombak Paşam melek oldu gitti :( 12 yaşındaydı çok alışmıştık eksikliğini fena halde hissediyoruz özellikle annemin arkadaşıydı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim senin ki daha zor 12 sene ne demek alışmak gerçekten zor olur. Onun bulunduğun oda konduğu eşyalar hep onu hatırlatır ben bile sesine o kadar alışmışım ki sesini duyarım odada içim ürperir. Annemede iyi arkadaştı en çok onunla vakit geçirdi çünkü anneme "annem" derdi.işte melek oldular. Bizde sevap kazandık hayvan bakarak. Onların ağızları var dili yok. Bazen insandan daha iyi dost olabiliyorlar.

      Sil
    2. Kesinlikle öyle ve senin kuşuna çok benziyordu rengi falan aynı. görünce kötü oldum :( Alışacağız ama zor cidden çok iyi anlıyorum seni :(

      Sil
    3. Canım benim çok sağol,eksik olma :(

      Sil

Yorum attığınız için teşekkür ederim