2017'ye Doğru/ Mim


Ne güzel bir mim teşekkür ederim +Berika'nın Günlüğü 
1-Kimse mükemmel değildir ama yine de eksikleri düzeltmek mümkün. Huylu huyundan geçmez mi dersin? Yoksa şu huyumu değiştirsem hiç fena olmaz mı? Nedir o huyun? 2017 için kendinde değiştirmek istediklerin neler?
Çok çabuk inanıp kanıyorum bu huyumu sevmiyorum ve aceleceyimdir.Benimde bu huylarım değişmeli.
2-Meşhur Alaaddin'in Sihirli Lambası oldu ya kucağına düştü. Ve tabi ki 3 dilek hakkı verdi. Dikkatli düşün, klavyenden çıkan her cümleyi gerçeğe dönüştürebilir. Ne dilerdin?
peace tumblr ile ilgili görsel sonucu
Dünya'da barış ve huzur istiyorum.Ülkemizde İnsana değer verilmesini ve tüm hayallerimin gerçek olmasını istiyorum.
3- Şimdi gerçek hayata dönüyoruz, evin, çocukların, kendin, kedin.. için yeni yılda neler yapmak var aklında? Şimdiden düşünelim ki, yeni yıl kapıda hazırlıksız yakalanmayalım :)
En kısa zamanda Demet Akalın'ın dediği gibi evli,mutlu ve çocuklu olmayı istiyorum hayırlısıyla yakın zamanda olmasını temenni ederim.Kuşum var benim ona doğum günü hediyesi olarak beyaz büyükçe kafes alacağım.Tabi ürünlerimin artık perakendeye açılmasını istiyorum onun için çabalıyorum.Benim içinde dua edin :)
wedding tumblr ile ilgili görsel sonucu
4-Piyangodan büyük ikramiye çıksa hepimiz dünyayı gezeriz değil mi? Sen neler yapmak isterdin? Bir de şöyle düşün, o istediklerin için çok  para şart mı? Belki de değildir.
Ben de oynamam piyango almam yani.Ama diyelimki çıktı onu Çocuk esirgeme kurumuna,şehit ve gazi derneklerine,engelliler için kurulan derneklere benzeri kurumlara bağışlardım.
5- Para para para. Para harcamadan da gerçekleştirebileceğin hayallerin vardır elbet. Haydi onları da paylaş, bekliyoruz.
İç huzuru sağlamak,ailemin mutlu olması için elimden geleni yapmak,çevreme sevgiyi dağıtmak,çocuklara şeker dağıtmak,sosyal medyada fenomen olmak tabi çizimlerimle :)
İlgili resim
Mimlediklerim:
+Mehtap Kütük 
+şeyda nur Dincer 
+iğne kutusu 
+Heybemdeki Huzur 
Hee bende instagram hesabımı buraya ekleyeyim banada beklerim sevgi pıtırcıklarım. " @fatofotofan "



You Might Also Like

7 yorum

  1. Ellerine, yüreğine sağlık dostum :) inşallah bütün hayallerin gerçek olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim dostum sevgiyle kal.İyi ki varsın.

      Sil
  2. Çok güzel bir mim olmuş zevkle okudum. Dilerim tüm dileklerin kabul olur. Ayrıca beni milletinin için teşekkürler. En kısa zamanda hazırlayacağım canım Fatoşum...

    YanıtlaSil
  3. Ayyy bende yaptim bu mim'i hatta seni de mimlemistim 😄cewaplar cok guzel olmus ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol bitanem hemen senin mimi okuyorum o zaman ben geliyorum çayını hazırla :)

      Sil
  4. merhaba tatlı blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım :) bana da beklerim. sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim