Berika'nın Dünyasında Aşka Yolculuk



Öncelikle herkese merhaba sevgili okur;
Ben Berika. Bilenler bilir nam-ı diğer Berika'nın Günlüğü ;)Bugün canım Fatofotofan'ın nazik davetini kırmayıp kendisine konuk oldum :) 
Kendisi de bana konuk olmuştu onun yazısını da buraya bırakıyorum ;)

Aşk hakkında yazmamı rica etmişti sevgili arkadaşım ama aşk öyle derin bir duygudur ki onu tarife destanlar yazsan yine de yetersiz kalır. Değil mi ki Mevlana Hazretleri bile ömrünü aşka adamasına rağmen bazı zamanlarda kendini tarifte yetersiz görmüştür. 
Kendi yazmış olduğum şiirler var aşka dair. Onlardan birisini paylaşmak istiyorum sizlerle. Belki kendinizi bulursunuz bu şiirde
Böyle gece olsa,yol olsa,
Yolculuk olsa sonsuza...

Sen olsan,tebessüm etsen.
Ölsek...

Çöl olsa,su olmasa.
Sen olsan!

Ben sende kaybolsam,
Sen bende bulsan suyu.

Çöl yeşillense
Biz olsak,ölsek...
Sesli olarak dinlemek isterseniz youtube kanalıma da yükledim beklerim ^^
Sevgili dostum Fatmama çok teşekkür ederim beni konuk ettiği için.Misafirliğin kısası makbuldür çok meşgul etmeyeyim sizleri :) Büyük bir zevkti benim için burada olmak. Güzel bak kendine sevgili okur. Allah'a emanet olun bulunduğunuz yerde...

Güzel dostum iyki konuk oldun bloğuma, aşkla sevgiyle geldin. Rabbim mutluluğunu daim etsin  nişanlınla.Bu yazının devamını bekliyorum yine gel. 💓💜

You Might Also Like

12 yorum

  1. Severek Takip Ettiğim Güzel insanlardan birdir Berika'nın Günlüğü Çok güzel olmuş ikinizde emeğinize sağlık efendim Sevgiyle kalın ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim beğenmene çok sevindim sendende bir konuk yazarlığı isterim :)

      Sil
  2. Yine geleceğim inşallah. Bekle beni canım arkadaşım 😍♡♡♡♡☆☆☆☆☆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer evlilikle ilgili sözler ve şiirlerle gelesin :)

      Sil
  3. Şiir çok güzel🙏🏻 Ne güzel bu misafirlikler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sizden de bir konuk yazarlık isterim bloğum için :)

      Sil
    2. Banada beklerim :)

      Sil
  4. Berika nın günlüğünü severek takip ediyorum ne güzel olmuş bu misafirlik her ikinizin de yüreğine sağlık.. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun sizi de misafir etmek isterim :)

      Sil
  5. Bir gün bana da nasip olur sanırım konuk olmak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki beklerim konuk yazınızı.

      Sil
  6. Aşk ; herşeyi göze almaktır bence. Tüm olumsuzluklara meydan okumak...

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim