Blog Logo-Header Çekilişi

Kazanan 3 Kişiye çizimi ve tasarımı bana ait olan blog logosu ve header tasarlıyacağım :) Haydi Bol şans!


ÇEKİLİŞE KATILIM ŞATLARI:
GFC'den (sağ tarafta bulunan bu siteye katılın butonu) takip ederek ve youtube kanalıma abone olmak, yorumlara hangi kullanıcı adı ile takip ettiğinizi ,paylaşım linkleriniz ve mail adresinizi yazmak.



EK HAKLAR:
1.)Blogunuzda görseli ile çekilişi paylaşmak (+3) hak
2.)Facebook'ta takip,görseli ile birlikte paylaşmak (+1) hak (https://www.facebook.com/fatofotofan)
3.)Twitter'da takip ,görseli paylaşmak (+1) hak ( https://twitter.com/fatofotofan)
4.İnstagram'dan takip,Fatma_Avunduk (+1) hak
5.Pinterest'den takip Fatofotofan (+1) hak
5.)Google'da görseli ile paylaşmak (+1) hak

Kazanan 1 kişi olacaktır ve kazanan kuracek.sitekutusu.com  ile belirleyeceğim ;)
Son gün 24 Şubat 2017

You Might Also Like

12 yorum

  1. Kuzumm damladım geldim hemen.��katiliyorum.

    Ama sosyal medyam yok.Google + da paylasayim bare.Belki tutar ��

    YanıtlaSil
  2. https://plus.google.com/115151667519222798576/posts/jUhMPMbvpm9

    Paylastm 😃

    YanıtlaSil
  3. Google plus da çekilişini paylaştım. GFC'den ve Youtube'dan daimi takipçinim ;) Haydi bismillah (:

    YanıtlaSil
  4. bloğunuzu youtube dan takipteyim beauty beybi :)

    YanıtlaSil
  5. Blogunu Gfc ve youtube sayfanı Yusuf Arslan olarak zaten takip etmekteyim. İnstagram sayfanı da @acibirkahvetadinda blogumun hesabıyla takip ediyorum. Normalde çekilişlere pek katılmam ama yeni bir header kazanma şansım olursa da kötü olmaz :) Herkese bol şanslar dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. Çizimlərinizi sevən birisi olaraq bu çəkilişi qaçırmağı əsla istəmərəm. Bloqunuzu zatən sevərək takib edirəm. Youtube kanalınıza abonə oldum. İnstagram və pinterestdə takibə aldım. Twitter və facebook kullanmıram. Google+ da paylaşdım (https://plus.google.com/103013344768007926774/posts/ZN4X3gT3J3k ).
    Ən qısa sürədə bloqumda da paylaşacam. Qazana bilmək üçün daha nə edim mən?! :))) İnşallah mən qazanaram.Sevgilər.

    YanıtlaSil
  7. Harika bir hediye çekilişi olmuş. Kazananı şimdiden tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Bende dahil olayım :) bakalım hadi hayırlısı :) g+1 den paylaştım :) youtube den takip edeyim :) Ve blogger sayfamda paylaştım :) herkese bol şanslar efendim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim