17-24 Mayıs Blog Haberleri


Güzel haftadan merhabalar.Geçen haftasonu İsparta'daydım.Bir güzel stres attım.Çektiğim güzel kareleri sizinle paylaşıyorum.Son olarakta İsparta'da ki Kafelere bayıldım .Harika bir dekorasyonları  var ve çizime önem veriyorlar.Her kafe girişinde bir karakalem bir karikatür ile karşılaşabilirsiniz .Sipariş almak için asmışlar girişlere.Bende diyorum ki neden İsparta'dan sipariş almıyorum,hele bundanmış.Bende tanıdık bir kafe sahibi bulsam da çizimlerimş tanıtsa böyle girişlere assa.😊

Gramofon KafeResim yazısı ekle

Kahve Durağı




Eğridir Gölü
Bu haftanın kardeş bloğun güzel postu :
 Büyüteç:
Makyaj:
Gezi:
Kitap:
Güzel Blog haberi/Blog Keşif Etkinliği/Festival/Çekiliş
  1. http://feedproxy.google.com/~r/rgantamDanSizlere/~3/ckjTwsVaG7w/rengarenk-kelebekli-bebek-tulumu.html
  2. http://www.minigimleyasam.com/2017/05/minigimleyasam-blog-kesif-etkinligi.html 
  3. http://feedproxy.google.com/~r/dogushakanyilmaz/~3/UwmzzJMy-gU/google-adsense-yaptirimlari-ve-itiraz-yollari.html 
  4. http://sezerozsen.blogspot.com/2017/05/oyuk-korkuluk-festivali.html 
  5. http://kelebeketkisi39.blogspot.com.tr/2017/05/blog-kesif-etkinligi-mayis-2017.html 

You Might Also Like

21 yorum

  1. teşekkürler canım paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  2. Ay Fatoşcum senin çizimlerini her yerde görmek bizi de mutlu der. Hayalinin gerçekleşmesini diliyorum öncelikle. Blog arkadaşlarımın bir çoğunu severek takip ediyorum çok teşekkürler blog arkadaşlara yer verdiğin için çok incesin gerçekten. Sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek canım benim.Seninde hayallerin gerçek olsun :)

      Sil
  3. Teşekkür ediyorum canım paylaşım için kucak dolusu sevgilerimle 😍 😄 😘

    YanıtlaSil
  4. Benimde blog kesif etkinligim var herkes davetli💘

    YanıtlaSil
  5. Hep istemişimdir o taraflara gitmek ama bir nasip olmadı ☺️

    YanıtlaSil
  6. Gramafon Kafe ve resimler Harika görünüyor:)
    Ispartayı görmedim ama uygulamaları olağanüstüymüş. Sanatla ilgilenen insanlar artıkça duyarlılık, ince zevk ve beğenilerde o denli yaygınlaşacaktır.
    Bu arada blog tanıtımlarında gösterdiğin iyi niyetli çabaların ve tanıtımların için teşekkürler. Güzel yüreğe sevgi ve selamlar.:)))

    YanıtlaSil
  7. Oyy ben de varimmm teşekkürler pek mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  8. Tatlimm yine koymussun Sende benim can blogumsunnn 😚😚 tesekkr ederim paylasimin icin 💕💕😄 hayrli ramazanlar tatlm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı Ramazanlar.Ama eskisi gibi bloğumu ziyaret edip çayımı içmiyorsun :(

      Sil
    2. Ask olsun fatocum elimden geldigi kadar ziyaret ediyorum.:( Sende unuttun beni canm :(

      Sil
  9. Blog haberlerinde sık sık yer alıyorum ve mutlu oluyorum..Değer verdiğin için teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. canım yeni gördüm, beni paylaşmışsınzın ... ÇOK TEŞEKKÜRLER ! bu arada resimler de çok hoş ... Ispartaya hiç gitmedim, umarım bir gün kısmet olur ....

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim