24-31 Mayıs Haftanın Blogları

Ramazan şerifiniz hayırlı olsun efenim.Gonca baykuş'umla Ramazan serüvenine katılın ve onu takip edin :)
Hep mutlu olduğumuz güzel bir hafta olsun.Ramazanın bereketi huzuru sevgisi üzerimizde olsun.İyiliğin yardımın bol paylaşımlısı olsun.
Bu haftanın kardeş bloğun güzel postu :
  Ramazana Özel/Büyüteç:
Yemek/Makyaj:

Gezi:
Tiyatro/Sinema/Kitap:
Güzel Blog haberi/Blog Keşif Etkinliği/Festival/Çekiliş
  1. http://feedproxy.google.com/~r/LerzankaraDan/~3/rwy-7GxqNjQ/guzellik-meselesiyle-ilk-bulusma.html
  2. http://ruhunarenkkat.blogspot.com.tr/2017/05/ve-beklenen-blog-kesif-etkinligi.html?m=1

You Might Also Like

14 yorum

  1. Harika!! Çok keyifli ve insanın içini açan enerjisini yükselten çizimler bayıldım

    YanıtlaSil
  2. ilk fırsatta arkadaşları ziyaret edeceğim ... paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Çizimlerinize bayılıyorum. Çok güzel karakterler. Linkleri de bilgisayara geçtiğimde ziyaret edeceğim😊💗

    YanıtlaSil
  4. Canım benim her saman ki gibi bana yer vermişsin çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum ki. Ben de paylaştığın linkleri en kısa sürede ziyaret edeceğim . Sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
  5. Hemen inceleyeceğim keşfetmediğim bloglar var mı bakalım :)

    YanıtlaSil
  6. Bu listede takip etmediğim blog yok :)) Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  7. Harika çizimler yapıyorsun bayılıyorum 👍

    YanıtlaSil
  8. Çok şekerler bayıldım ama ben o minişi civciv sandım heheh

    YanıtlaSil
  9. hemen bakıyorum bloglara teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  10. Kesinlikle direk liklere girmek daha kolay oluyor. Fırsat buldukça ziyaret edeceğim.

    YanıtlaSil
  11. Canmm :) normalde internet paketim.bitti esiminkinden girip bi bakayim.bare neler olms derken yazini gördm :) tesekkr ederm tatlm 😘💕

    YanıtlaSil
  12. Renkli paylaşımların ve cıvıl cıvıl dünyana sağlık:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. Değerli yorumlarınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim iyki varsınız :)Çok şükür 💕

    YanıtlaSil
  14. Bayıldım baykuşuna çok tatlıymış <3

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim