Neşeli Süs Evim'den Ücretsiz Parti Setleri

+Neşeli Süs Evim  bloğumun konuk yazarı :) Bloğuma Hoşgelmiş Neşe getirmiş 💗Şimdi sizi onunla başbaşa bırakıyorum.

Biz ebeveynler değerli olan yavrularımızın yaş günü kutlamalarında farklı ve özel süslemeler ile partiyi renklendirmek için aylar öncesinden parti temaları arayışına gireriz. Çocuklarımızın en sevdiği karakterleri, nesneleri gözden geçirerek parti konseptimize karar veririz. Konseptimiz belirlendikten sonra her şey tıkır tıkır gerçekleşir ama parti setini nereden en uygun fiyata satın alabilirim? Parti konseptini nasıl oluşturabilirim? Parti masasını nasıl düzenleyebilirim?  Sorularının cevabını öğrenmek için sizleri Neşeli Süs Evim'e davet ediyorum. Bloğumda Ücretsiz Temalı parti setleri, Parti fikirlerine ait tüm detayları sizler için paylaşıyorum. Artık partileriniz daha renkli ve eğlenceli olacak. 
- Kız Çocukları için ücretsiz parti setleri için tıklayınız. http://neselisusevim.blogspot.co.uk/search/label/KIZ?m=1
- Erkek çocuklarına özel ücretsiz parti setleri için tıklayınız. http://neselisusevim.blogspot.co.uk/search/label/ERKEK?m=1
-Doğum günü fikirlerine ulaşmak için tıklayınız. http://neselisusevim.blogspot.co.uk/search/label/DO%C4%9EUM%20G%C3%9CN%C3%9C?m=1

You Might Also Like

14 yorum

  1. Bi 4 hafta kadar sonra bu yaziyı tekrar okuyup erkek çocukları için parti setlerine bi daha göz atacam 🤗

    YanıtlaSil
  2. Blogunda bana da yer verdiğin için çok teşekkür ederim tatlım. Çok mutlu oldum. Umarım daha çok anneye ulaşırız. Emeğine sağlık. Sevgiler 💕

    YanıtlaSil
  3. Ben bile bayılıyorum bunlara ☺️

    YanıtlaSil
  4. Süper olmuş elinize sağlık ikinizin de

    YanıtlaSil
  5. Ay evet cok güzel seyler var yaa.Hepside birbirinden tatli fatocum.İyiki tanitmissin bilmeyenlerde tanimis olur kendisini :)

    YanıtlaSil
  6. aynen canlar hepinize güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. ihtiyaç oldukça buralarda olalım :)

    YanıtlaSil
  8. Bloglar arası dayanışma ne güzel. Böyle devam etsin. :)

    YanıtlaSil
  9. Harika şeyler var inşallah bende bir gün bir parti yapıcam o zaman bu önerileri dikkate alıcam 🤗

    YanıtlaSil
  10. Benim oglan bayiliyor Masa ve Kocaayi'ya :D

    YanıtlaSil
  11. Yaptığın tüm işlerin hepsi de birbirinden güzel.
    Sitene dalmak da epey keyifli:)
    Bu arada Gonca baykuş favorim:)))
    Sevgiler, güzel yüreğe...

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim