Özgür Kuşlar Bez Çanta

Uçun kuşlar uçun özgürlüğe uçun. Hatırlarsanız bu çizimi blog için yapmıştım .Sizlerde çok sevmiştiniz hani.Bez çanta olarak tasarlamamı rica edenler oldu.Hem Özlem için blog reklamı olmuş olacak tasarıma  bloğun adresi ekleyeceğim sipariş olduğnda.Umarım beğenirsiniz.

Bez çanta kullanır mısınız yada kullanmayı düşünüyor musunuz?Tavsiyeleriniz varsa yoruma benimle paylaşın efenim.
not:Seçkin kırtasiyeler ile görüşmem devam ediyor ürünlerimin yer alması için.Yayınevi veya Tedarikçi bulmam istendi D&R kitapevi tarafından.Nezih kırtasiye illa İstanbul'da olabilirsem anlaşabilecekmişiz ben yine de icab ederse geli gideceğimi söyledim İstanbul'a, ya bakalım cevap bekliyorum.İstanbul dışı kabul etmiyorlarmış normalde.Lütfen dua edin :)Artık bu iş olsun yaa.


fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

10 yorum

  1. Öncelikle çok teşekkür ederim canım benim😊 .. inşallah canım benim Rabbim güzel gönlüne göre versin inşallah olur bizde daha nice güzel haberlerini alırız 😊😁 seviyorum seni 😊

    YanıtlaSil
  2. Sizin için en hayırlısını diliyorum tabi ki, inşallah olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Rabbim emeklerimin karşışığını verir inşAllah.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Sağol canım inşAllah instagramda şöyle güzel insanların omuzlarında görmek istiyorum :)

      Sil
  4. çantayı çok beğendim, tasarımınız da çok güzel ve anlamlı :)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim