13-21 Temmuz Blog Haberleri

Merhabalar ;
Herkese iyi haftasonları dilerim.Bu haberi vermekte geciktim hep perşembe paylaşıyordum ❤ o yüzden kusura bakmayın.Umarım bu postumu seviyorsunuzdur.İşte benim gibi bloggerlara yardım etmek amacım.Ama farkettim de yorumlar azalmaya başladı 😕
Sizde goog plusta paylaşarak destek olursanız çok sevinirim.
Yeşilliği sevdiğim için bu güzel fotoğrafı sizlerle paylaşıyorum ,ahhh denizi görüp te resmini çekmek vardı 😁 Takip ettiğim çoğu blog arkadaşlarım deniz fotosu paylaşıyor da içim açılıyor.

Çizdiğim baykuş resmini çerçevesine koydum nasıl olmuş ?😂

Veee bu haftanın blog haberlerine geçelim....


Bu haftanın kardeş bloğun güzel postu :





Büyüteç/Nasıl Yapılır:


yaz için soğuk öneriler

Yemek/Makyaj/Moda: 


 Tanıtım/Ürün Deneyimi/Sponsor Destek

Gezi:



Eğitim/Sanat/Tiyatro/Sinema/Kitap/Şiir:


Güzel Blog haberi/Blog Keşif Etkinliği/Festival/Çekiliş




Blogları ziyaret etmeyi unutmayın.Destek için paylaşın ;)

Not:Kişiye özel chibi çizimi yapılır.İletişim 


fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

16 yorum

  1. Teşekkür ederimm çok mutlu oldum. :) Bilmediğim blogları hemen keşfe koşuyorum..

    YanıtlaSil
  2. cansınnn... hemen bakalım diğer arkadaşlarım neler yapmış....

    YanıtlaSil
  3. Herhalde ben bu listelere hiç giremeyeceğim :) Arkadaşlarımızı tebrik ediyorum.Hepsinin yolu açık olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Canım ben eskisi gibi bloglara ugrayamıyorum hatta bloga bile eskisi gibi zaman ayiramiyorum. Kuzucum rahat bırakmıyor beni de :) tesekkr ederim yayinin için 💕

    YanıtlaSil
  5. Bana da yer verdiğin için teşekkürler severek takip ediyorum bu paylaşımlarını

    YanıtlaSil
  6. Canımmm bence senin bu paylaşımına gelen zaten kim ne paylaşmış görür ve hiç zorlanmadan yeni yayınları ziyaret edebilir. Ne iyi iş yapıyorsun aslında varya. Hııı bi de baykuşuna bayılıyoruumm :*

    YanıtlaSil
  7. Yeni bloggerlar ile tanışmamı sağladığın için teşekkürler ^.^

    YanıtlaSil
  8. Haber postlarına bayılıyorum tatlım ayrıca ilk fotoğrafa bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. çalışmaların her zaman hayranım :)

    YanıtlaSil
  10. Kendimi gördüğüme çok sevindim çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkürler kuzum yer verdiğin için :)

    YanıtlaSil
  12. oyy kardeş blog olmuşum bennnnn... kuzum ben bu ara hiiç giremiyorum gezemiyorum ondan..gelcem geri :D :P

    YanıtlaSil
  13. Kendi yazımı da orada gördüğüme o kadar çok sevindim ki adaşım <3 Çok teşekkür ederim ^^

    YanıtlaSil
  14. Yine harika bloglar paylaşmışsın cnm :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim