17-24 Ağustos Blog Haberleri/August Blog News


Haftanın Blog Haberlerine Hoşgeldiniz.
Önceki blog haberlerime güzel destekleriniz için teşekkür ederim iyi ki varsınız.
Güzel yorumlarınızla beni mutlu ediyorsunuz.
Üzülürek söylüyorum Eylül 7 sinde blog haberlerini yapacağım ondan öncesi tatilde olacağım.Sizileri özleyeceğim.Sizde beni özleyin ve kendinize iyi bakın Allah'a emanet ettim sizi.

Google+ Paylaşmayı unutmayın :)

Bu haftanın kardeş bloğun güzel postu :




Yemek/Makyaj/Moda: 
Büyüteç/Nasıl Yapılır:



Anne /Bebek







Yemek/Makyaj/Moda: 





Tanıtım/Ürün Deneyimi/Sponsor Destek




Gezi:







Eğitim/Sanat/Tiyatro/Sinema-Dizi/Kitap/Şiir:





Güzel Blog haberi/Blog Keşif Etkinliği/Festival/Çekiliş



WEB/BLOGGER TASARIM BİLGİLER





fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

15 yorum

  1. En sevdiğim yazı :) İyi tatiller canım :*

    YanıtlaSil
  2. Blog haberleri toplu şekilde çok iyi oluyor. 7 Eylül'e kadar özleyeceğiz sizi :)

    YanıtlaSil
  3. Aa, kendimi görünce biraz şaşırdım, çok çok teşekkür ederim yer verdiğin için ♥ Kokulu öpücükler gönderiyorum :))

    YanıtlaSil
  4. Bazılarına göz attım ki.. İyi tatiller. 😇😘😘

    YanıtlaSil
  5. İlk fırsatta ziyaret edeceğim bu blogları :)

    YanıtlaSil
  6. Şimdiden iyi tatiller bitanem.
    Çok özletmeden gel <3
    Yayında bana da yer verdiğin için çok teşekkür ederim ^^

    YanıtlaSil
  7. Emeğiniz için teşekkür ederim.
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  8. İyi tatiller dilerim :)
    Tekrar teşekkürler hemen paylaşıyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Kuzummm bana da yer ayırdığın için çok teşekkür ederimm :)) İyi tatiller, bol bol eğlen canımm :))

    YanıtlaSil
  10. Yeni blogları görmek çok iyi oluyor ☺️

    YanıtlaSil
  11. Yazıya dahil olduğum için o kadar çok mutlu oldum ki, çok teşekkür ederim gerçekten çok ♥

    YanıtlaSil
  12. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    YanıtlaSil
  13. Uzun bir süreaktif olamadım burda kendimi görememek üzdü ama olsun belki önümüzdeki hafta ;)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim