Tavşanlı Kitap Ayraçlarım

Merhaba Bloğuma hoşgeldiniz.Bu şirin tavşancıklı ayraçlarımı sizlerle paylaşmaktan çok mutluyum.İnşAllah beğenirsiniz.
Kırtasiyeci,hediye dükkancı arkadaşlar bana destek olurlarsa sevinirim.
Ben bu çalışmalarımı homeofis olarak yapıyorum hem eve hemde kendime ekonomik olarak katkıda bulunuyorum.Tanıtıma ihtiyacım var.Şimdiden teşekkür ederimm.Ve sipariş verebilirsiniz 😊




Not:Kişiye özel chibi çizimi yapılır.İletişim

fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

13 yorum

  1. pembe olanı çok sevdim canım emeğine sağlık öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. Bence hepsi birbirinden güzel :) Ama illaki de birisini seçeceksek bir numarayı seçerdim :))

    Müsaadenle bu harika çizimi herkesin görmesi için hemen paylaşıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. 1 numaralı ayıraç çok şirin gerçekten, emeğine sağlık..........

    YanıtlaSil
  4. İlk ayraca bayıldım kuzumm <3 :)

    YanıtlaSil
  5. Birincisine bayıldım canım emeğine sağlık <3

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim