Flamingo Defter


Merhaba bloğuma hoşgeldiniz;
Nasılsınız.Haftanız nasıl geçti?Benim yoğunda ve harikaydı.İzmirdeydim sonbaharda izmirliler buluşuyor etkinliğine davet edilmiştim bende seve seve katıldım ve çizimlerimi tanıtma fırsatı buldum.İşlerim açılmasını sağladı bu etkinlik.Bende bundan sonra;festivaldir,toplantıdır katılmak istiyorum.Bilginiz olsun :)

Flamingo çizimli defterim 60 sayfadır.A5 ebatında.İsme özelde tasarlıyorum.Bilgi için iletişim adresimden bana ulaşabilirsiniz.
Allah'a emanet ettim sizi 👋


fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

12 yorum

  1. ne kadar güzel eline sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  2. Yine harika bir tasarım olmuş canım.
    Herzaman işlerin bol olsun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Yine her zaman ki gibi harika bir tasarım olmuş emeğine sağlık :)
    paylaşıyorum müsaadenle :)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar guzel cok beceriklisin canim💘

    YanıtlaSil
  5. Deftere bayıldım kuzum, detaylar tam benlik :))

    YanıtlaSil
  6. Flamingo desenini çok seviyorum ben de.Harika bir çalışma olmuş.Ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  7. İşte buna bayıldım ben <3

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim