8 Ekım #sonbahardaizmirlibloggerlarbulusuyor Etkinliği

Çizimli ayraçlarım sahiplerine teslim ederken.
 Merhabalar efenim bloğuma hoşgeldiniz;
Uzun zamandır paylaşamadığım bu postu şimcik paylaşabiliyorum.Bu güzel bir etkinliğe katılacağımı söylemiştim size ama fotoları paylaşamamıştım.Bende artık paylaşıyorum izninizle.İnşallah diğer illerde gelipte çalışmalarımı tanıtma şansım olur.

❤❤❤❤❤❤


❤❤❤❤❤❤


 ❤❤❤❤❤❤

Burda fatofotofan varmış :)
 ❤❤❤❤❤❤


 ❤❤❤❤❤❤


❤❤❤❤❤❤


❤❤❤❤❤❤

Katılımcıların hepsi birbirinden tatlı ve samimiydi hepsini çok sevdim ve çok güzel paylaşımlar yaptılar ayraçlarım için.Bana güzel bir desteği oldu iykide gitmişim harika dostluklar kazandım.Sevgili İpek hanıma bu düzenlediği güzel organizasyona beni de davet ettiği için kendisine teşekkür ederim.


Katılımcılar:
Daha fazlası var ama fotolar çok büyük yani kasacak sayfayı, bende bazısını paylaşabildim.
Sevgiler.
Devamı olması ümidiyle...

fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

23 yorum

  1. Ne hoş görünüyorsunuz öylee, çok güzel bir etkinlik olmuş anlaşılan.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzeldi :)Çok teşekkür ederim .

      Sil
  2. Ne kadar güzel bir etkinlik olmuş Fotoğraflar çok güzel :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. ay baksanaaa katılan blogları blogçuları yazsanaaaa merak ettiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam ben onlarıda bir not düşeyim haklısın.

      Sil
  4. ne güzel buluşma..tebrik ederim..👍 bu arada ilk resimdeki poza şaşırdım..birbirinize çok benziyorsunuz sanki.."galiba bunlar ikiz" diye düşündüm..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğru benziyormuşuz şimdi bende farkettim :)Teşekkür ederim.

      Sil
  5. keşke bizim etkinliğe de gelebilseydiniz :-)))

    YanıtlaSil
  6. Bu grubu hiç tanımıyorum. İzmirli bloggerlar denilince şaşırdım. Sanırım moda - makyaj grubu. Neşeli bir gün geçirmişsin. Nice buluşmalara. :)

    YanıtlaSil
  7. Harika bir etkinlik olmuş kuzum, şahane görünüyorsunuz :))

    YanıtlaSil
  8. Çok güzelsin canım, harika olmuş etkinlikte yer alman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah devamı gelecek :) Allah'ın izniyle.

      Sil
  9. instagramda görmüştüm çok tatlıydınız :)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim