Kız Kulesi Defter


Merhaba bloğuma hoşgeldin;
Güneşli bir gün ve içim nedense kıpır kıpır .Sanki güzel şeyler olacakmış gibi geliyor içimden.Hayırlısı olsun inşallah yanılmam :)
Sizler nasılsınız ?Nasıl geçiyor hafta sonunuz?
İstanbul, taşı toprağı altın.Kız kulesini uzaktan gördüm ama içini göremedim İstanbul .Galata Kulesine özlem duyar uzaktan.
Sana Murat Dalkılıç 'tan Sonbaharda hediye ediyorum.

🍁🍁🍁🍁🍁🍁




O yüzden bende Kız Kulesini çizdim ve defter olarak tasarladım.
Bilgi/sipariş için  iletişim adreslerimden bana ulaşın lütfen.

Sevgilerimle...

🍁🍁🍁🍁🍁🍁


fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

12 yorum

  1. Yine harika bir tasarım. Bir fatofofan klasiği :)
    Hemen paylaşayım da bu muazzam tasarımı herkes görsün. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. evet hep neşeli ol işteee güneşli hayatın olsuuuun çizimlerin kibiii :)

    YanıtlaSil
  3. Bence güzel planner tasarımlarıda yapabilirsin gerçekten başarılı olacağına çok eminim :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş kuzum :))

    YanıtlaSil
  5. İstanbul aşıklarına süper <3

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel. 😊🌸 Mutlu haftasonları . 🌸

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim