Kedili Minnoş Kupalar





Merhaba Bloğuma Hoşgeldin;
İki minnoş çizimli kupa tasarımlarımı huzurlarınıza sunuyorum.
İsme özel ve farklı bir tasarım.Kendinize bu şirin kupada alarak mutlu edebilir yada sevdiğinizin doğum günümü var bunu ona hediye ederek özel olduğu hissettirebilirsiniz.El emeği sanat kokan  bir çalışma.Sanatıma saygı duyduğunuz için ve her çalışmama özenle yorum yazdığınız için çok ama çok teşekkür ederim.İyki varsınız.
Sevgiler.
Kendinize cici bakın.

🐱🐱🐱🐱🐱🐱

Not:Kupalar bulaşık makinesinde yıkanabilir ve renkli kuplu olarak ta seçebilirsiniz.Renkli kuplu da  kupanın içide renklidir.Renkli kupa da sadece  fiyat farkı vardır.Bilgi için iletişim adreslerimden bana yazabilirsiniz.İsteğe göre toplu sipariş alınır.

fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

9 yorum

  1. Yine birbirinden harika, tatlış mı tatlış tasarımlar ellerine sağlık :)
    Hemen paylaşıyorum sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe beğenemene sevindim :) Çok teşekkür ederim her zaman destek oluyorsun sağol.

      Sil
    2. Beğenmemek elde değil çünkü tasarımların harika :)
      Azıcıkta olsa faydam olduysa ne mutlu bana. Sende sağol...

      Sil
    3. Olmazmı tabiki oluyor yeni blog dostlar kazandım sayende ;)

      Sil
  2. Kedili her şeye bayılırım :))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller bitanem <3 :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için.

    YanıtlaSil
  5. İlk görseldeki kupa tasarımına bayıldım <3

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim