Bu Hafta Yapacaklarım - 4

Coşkun giller



Merhaba sevgili okuyucularım.
Nasılsınız?Haftalık planım için bu  sefer zamanında  yazdım.O yüzden mutluyum.
Evet geçen hafta iki adet  hariç hepsini tamamladım.

Önceki Yazımı okumak için

Bu Hafta Yapacaklarım - 3

Haftanın sözü
MutIuIuğu tatmanın tek çaresi, onu payIaşmaktır. Byron
The Secret Life Of Pets gif ile ilgili görsel sonucu

Eveeet bu hafta yapacağım listem:

1.  Mutfak Kuralları Panosu'ndan 10 adet sipariş al.3 adet siparişi Sivas'a gönder. 

2.Black Mirror Dizisi' nin  3.cü bölümü izle 

3.Matbaacıya ve kargoya git 

4.Arkadaşınla buluş 

5.2 kilo vereceğim.Perhizlere dikkat. 

6. 2 adet extra çizim yap. 

7.Kendine vakit ayır. 

8.Sporu ihmal etme 

9.İstanbul'a 10 adet kartpostal gönder/Yeni kitap al √  

10.Yatırımcı desteğe ihtiyacım var araştırma yap.
Fatofotofan şahıs şirketi olmalı.(Homeofis olarak )   

11. Coşkun kuşumun video çekimi Youtube kanalım için.



The Secret Life Of Pets gif ile ilgili görsel sonucu


Bu arada lütfen son videoma yorum yazın 
Yorum yazmak için tık tık
Haftaya görüşürükk!
bird gif ile ilgili görsel sonucu

fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

19 yorum

  1. Black Mirror dizisi Netflix'te vardı çok ilginçti ama başlayamadım şimdi de pc video oynatması bozuk hiç bakamıyorum:( sevindim hedeflerini gerçekleştirmişsin, hadi bakalım kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakmanı tavsiye ederim ablam çok mesaj veriyor günümüze uyarlanmış teknolojinin iyi olduğu kadar soğuk tarafı da olduğunu gösteriyor.

      Sil
  2. hahahahha sadece durdum o kuşu izledim ya çok tatlı :) hadi bakalım hepsini yapıcaksın :)

    YanıtlaSil
  3. Umarım yapacaklarını gerçekleştirirsin.:)

    YanıtlaSil
  4. homeofis şahıs şirketi kurmak iyi fikir aslında,gelirisi götürüsü nedir bilmiyorum ama yapabilirseniz yapın derim..işinizi büyütmüş olursunuz..bildiğinizi varsayıyorum eğer bilmiyorsanız google'da " home ofis şahıs şirketi nasıl kurulur" diye aratabilirsiniz,çok sayıda bilgi var..çalışmalarınızda başarılar ve mutlu günler dilerim,sağlıcakla kalın..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum ;) ama şimdilik gideri tam karşılayamadığım için destek araştırıyorum.Hayırlısı artık.

      Sil
  5. Böyle planlar yapman ne güzel 😊Umarım hepsi tamamlanır.Spor ve rejim yapma durumları biz bayanlarda hiç bitmiyor..Ben de hep diyet halindeyim😊Kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  6. Ben hic bir sey yapmadan oturmayi planliyorum❤

    YanıtlaSil
  7. Haftalık planlarına bayılıyorum bebeğim <3

    YanıtlaSil
  8. Planlı yaşam gibisi yok kuzum, kolay gelsin :))

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim ,bloğa yazınca sanki yapmak zorundaymış hissi verdiriyor tavsiye ederim sizede :D

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim