Gifli Blog Logo Çekilişi-Sonuçlandı


Kazanan +Busra Saglam oldu kendisini tebrik ederim :) Ve katılan herkese çok teşekkür ederim,ilgi azdı ama olsun canınız sağolsun .:D


Fatofan
Örnek logo
Basit ama etkileyici bir logonuz olsun ister misiniz? :)
İsterim derseniz çekilişime buyrun .

ÇEKİLİŞE KATILIM ŞATLARI:
GFC'den (sağ tarafta bulunan bu siteye katılın butonu) takip edip youtube kanalıma buradan abone olup, yorumlara hangi kullanıcı adı ile takip ettiğinizi ve mail adresinizi yazmak.

EK HAKLAR:
1.)Blogunuzda görseli ile çekilişi paylaşmak (+3) hak
2.)Facebook'ta takip,görseli ile birlikte paylaşmak (+1) hak (https://www.facebook.com/fatofotofan)
3.)Twitter'da takip ,görseli paylaşmak (+1) hak ( https://twitter.com/fatofotofan)
4.)Google'da görseli ile paylaşmak (+1) hak
5.İnstagram'da beni takip etmek @fatofotofan  (+1) hak

Paylaştığınız linkleri yoruma yazmayanlar dikkate alınmayacaktır.

Kazanan 1 kişi olacaktır ve kazanan https://www.cekilisyap.com ile belirleyeceğim ;) Katılım için ülke farketmez. Logoyu e-mail ile gönderiyorum.
Son Katılım 14 Ocak 2018.
Bol Şans.

fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

10 yorum

  1. Eh bizde dahil oluruz o zaman canım benim ❤😊

    YanıtlaSil
  2. Mail adresimi unutun Değiştir
    yağmur beyaz
    sessizkalmak@gmail.com canim benim 😊Google+1yaptim birde Facebookta paylaştım 😊bol katılımlı olur inşallah canım benim ❤😊sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bu defa hakkımı diğer arkadaşlarıma bırakıyorum ve hemen duyuruyorum, yine harika bir çekiliş umarım bol katılım olur.. :)

    YanıtlaSil
  4. Ben ben bennnn butun sartlara uygunum🙌Hazirim.🙌Katiliyorummmm🙌🙌
    -Instagramda takip ediyorum
    -Youtubeden takip ediyorum
    -Twitterden smdi edip gorseli paylasiyorum
    -Google plustan takip ediyorum hemen gorseli,yaziyi paylasiyorum.
    Taaa napimmmmm?
    Etti sana kac zibilyonnn tane hak?🤣💙
    Bol katilimli olsun insallat tatlim.
    Opuldunnn...😊😘

    YanıtlaSil
  5. Harika bir çekiliş bol şans herkese :))

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel çekiliş hemen katılalım :)

    Tüm şartları yaptım :* yelizustn@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Aboneyim bitanem ben de katıldım <3

    mail: fatmagokmen@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  8. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum kuzum :)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim