ben

Seni Tanıyabilir miyim?/ Mim

Çizim bana ait değil ama bende böyle bir gif yapacağım :D

Seni Tanıyabilir miyim?/ Mim

Merhaba dostlar, 
Sevgili +Berika'nın Günlüğü beni güzel mi güzel bir mimde mimlemiş. Güzel  soruları yanıtlamak için heyecanlanıyorum. Bu yüzden hemen yanıtlara geçmek istiyorum. Keyifli okumalar ♡ :)
1- Kaç yaşındasın, mesleğin nedir?

Yaşımı söyelemek istemiyorum .Ruhum 18 :)
Mesleğim aslında Pazarlama ve İktisat fakültesi mezunuyum ama çizim ve tasarım işi yapıyorum.Kimine göre sanatçıyım kimine göre esnaf kimine göre grafiker bilmiyorum ama ben işimi çoooook seviyorum elhamdülillah.


Kendi çizimimle ben :)


2- Nerede yaşıyorsun ve en sevdiğin yerin fotoğrafını paylaşır mısın ? 

Denizli'de yaşıyorum. 
Çamlık semti harika.
denizli çamlık ile ilgili görsel sonucu
3- Günlük hayatta seni mutlu eden şey nedir?  Resim çizmek,dans etmek,kitap ıkumak,şarkı söylemek :)
4- En sevdiğin meşguliyetin/ hobin nedir?Hobim işim oldu :)
Meşguliyetim de resim çizmek .Bu arada motivasyon için çalışmalarımı ihmal etmem.

5- Evinin sevdiğin bir köşesinden bir fotoğraf paylaşabilir misin ? 

Çalışma odam :) Hatta detaylı görmek için tık tık


6- En sevdiğin kitap ve ondan bir bölüm paylaşır mısın ? 
Yakamoz yayınları serisi :D
Papatya Kokulu,Çay Kokulu,Manolya Kokulu hikayeler .
Hatta burada onlardan kısaca bahsetmiştim.


7- Şahit olduğun bir mucize var mı? 
Mucize biziz ,bizim varlığımız .Rabbim bizi öyle güzel yaratmış ki bu mucizeyi görmemek elde değil.Sanat eseriyiz.İşte bende sanatı ilhamını Rabbimden aldım.Aşığıyım her şeyine.O yüzden herşeyi için binlerce kez şükür.
İlgili resim

8- En çok görmek istediğin ülke hangisidir?Tüm dünyayı :) Ahhh ahh nerede ama ben hayalimde gidiyorum ...


9- Sana göre en büyük başarın nedir?
Çizimimi herkesin beğenmesi bu benim için büyük bir başarı ,birkaç ulusal dergide çıkması harika bişey.
Hikayesi Girişim Video 4:02 sürede varım :D



10- Ölmeden önce mutlaka yapmak istediğin şeyler nelerdir?
Mümkün olduğunca çok fazla ülke gezmek,hayırlı işlere imza atmak ve dünyanın FATOFOTOFAN'ı bilmesi :D





Çok keyif alarak cevapladığım bir mim oldu. Sevgili Berika'ma çok çok teşekkür ederim.

Bende bir iki dost mimleyeyim :)




Kaynak:http://onlineyurtbul.com/sayfa-sehir-Detay-213-denizli


fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

33 yorum

  1. Ne güzel olmuş, seni daha yakından tanıdık, bu çizim yeteneğinle iktisat yerine güzel sanatlara girmeliydin neyse ama o da bonus olmuş:)dilerim tüm hayallerin gerçekleşir, Denizli'den fotoğrafa bayıldım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah teşekkür ederim ablacım.Denizli'ye beklerim :D

      Sil
  2. çok güzel bir mim olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  3. Çok içten cevaplamışsınız , keyifle okudum bu mim sayesinde de sizi tanımış oldum :)

    YanıtlaSil
  4. aaa bende mimlenmişim :) uzun zamandır mim yapmamıştım. Teşekkür ederim ilk fırsatta yanıtlayacağım sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir mim olmuş böyle 😊😍seni ben gönülden yükten tanıyorum zaten 😊😍tabi böyle güzel bir mimle tanımakta ayrı bir keyifdi tabi 😊😘dilerim herşey o güzel gönlünce olur sen herseyin en güzelini hak ediyorsun zaten güzel yüreklim benim 😘rabbim tüm dileklerini kabul etsin inşallah başarıların daim olsun canım benim 😊😍😍sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın canım benim.Seni tanıdığıma bende çok mutluyum iyki varsın <3.Rabbim seninde güzel gönlüne göre versin herşeyi.

      Sil
  6. Ne güzel bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir mim olmus. Hedeflerine ulaşmanı diliyorum 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım hepimiz hedeflerimize ulaşalım 💕

      Sil
  8. İnşallah hedeflerine ulaşırsın canım :)

    YanıtlaSil
  9. Çalışkanlığın, güleryüzün ve yardımseverliğin takdire şayan. Bence çok iyi yerlerde olacaksın önümüzdeki yıllarda. Seninle tanışmaktan dolayı mutluyum. :) Sağlık, bereket, huzur seninle olsun. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun ❤️ güzel gören yüreğinize teşekkür ederim. Rabbim herşeyi gönlüne göre versin.

      Sil
  10. Çok güzel bir yazı olmuş canım odan çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  11. Keyifle okudum cevaplarını
    Beni de mimlemişsin canım teşekkürler ilk fırsatta cevaplayacağım

    YanıtlaSil
  12. Odamda bir ayrıntı var aslında sarı birşey :D
    Teşekkür ederim değerli yorumlarınız için. 💖

    YanıtlaSil
  13. Canımın içi ne kadar samimi cevaplar vermişsin, umarım tüm hayallerin gerçek olur. Beni de mimlediğin için ayrıca teşekkür ederim, en kısa sürede cevaplayacağım :))

    YanıtlaSil
  14. Cok istiyordum yapmayi firsat bulamadim❤

    YanıtlaSil
  15. Davetine mutlaka katılacağım adaşım <3
    Dergide ve gazetede çıktığını bilmiyordum, gerçekten gurur duydum, inşallah daha çok başarılar elde edersin.
    Bu arada dünyayı gezmek hayal gibi görünse de belki bir çok yere gidebilme fırsatı bulursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım yaa.Herşey gönlümüzce olsun .❤

      Sil
  16. odan masan tam sen işteeee :)

    YanıtlaSil
  17. Ne güzel bir mim olmuş😊Çizimlerin çok hoş.Insallah hayallerine kavusursun canım😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım inşallah,umarım sende hayallerine kavuşursun ;)

      Sil
  18. Seni tanımak güzeldi. Samimiyetin cevaplara yansımış. Hayallerin umarım gerçek olur. Yolun açık olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım seninde yolun açık olsun .Sevgiler.

      Sil

Yorum attığınız için teşekkür ederim