Kız Kulesi Çizimli Kupa

Merhaba değerli okuyucum nasılsın?
 Dün maalesef laptobu alamadım henüz inşallah bu hafta alabilirim.Ah ah Balıkesir'e de gidemeyeceğim çok istiyordum ama inşAllah tüm davet edildiğim şehirlere bundan sonra katılmak istiyorum.Gidemediğim etkinlliklerde ki katılımcılarda harika fotolar geliyor ve paylaşıyorlar instagram hesaplarında.Zamanla burada da paylaşırım.
...
İstanbul'a hayranım helede kız kulesinin mimarlığına.Bunu çizmeden yapamadım. İllüstrasyon olarak çizdim.Telefonumdan çizdim.Eğer ekranı dokunmatik laptop alabilirsem orada daha rahat çizerim geniş ekranda :)
Evet bu kupamı nasıl buldunuz.İsme özel hem de.Eğer sipariş vermek isterseniz iletişim adresimden yazabilirsiniz. 

Bu arada kahve fincanında da bir kaç çalışma yapmak istiyorum.Ne gibi çizimler olsun fincanda?
Yoruma görüşlerinizi beklerim.



fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

13 yorum

  1. Kız Kulesi çok güzel olmuş, eline sağlık Fato'cuğum, kahve fincanı için naçizane önerim, çiçek motifi olacak, kahve fincanı küçük olduğu için kedi filan demedim ama kedili her şeyi çok seviyorum:)))Kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok haklısın ablam ama kedili de yaparım yeterki malzemelerim olsun :)

      Sil
  2. ne hoş bir çizim olmuş,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Süper olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çizim çok güzel.Baskı da çok güzel olmuş.Fincan için,yaklaşan kadınlar günü yada anneler günü geliyor aklıma...

    YanıtlaSil
  5. Ben bu aralar picasso tarzı yüz çizimlerine bayılıyorum 😍 Küpelerde, gömlek işlemelerinde, sweatlerde karşıma çıkan bu illüstrasyonu kupada da görsem bayılırdım 😍

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar guzel bir cizim olmus canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim beğenmene sevindim 😍

      Sil
  7. Kahve fincanında da isim olabilir bence iş yerinde de çok güzel kullanılır :)

    YanıtlaSil
  8. İyiyim ki :) Sen de iyisindir inşallah ve en kısa zamanda laptop alabilirsin inşallah . Yine çok çok güzel olmuş , eline sağlık canım . :)

    YanıtlaSil
  9. Eyvallah aynen öyle yapayım Yelizim.
    Teşekkür ederim Zehracım inşallah alırım bu hafta yaa.

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim