Perili Defter

Peri kızı çizimli isme özel defter

Mutlu günler eğerli okuyucum.
Bugün dünden daha iyiyim elhamdülillah .Artık kart postallarım ilgi görmeye başladı ve siparişler geliyor.Çok mutluyum demek ki çizimlerim seviliyor .İnşallah hep hayal ettiğim reyonlarda yer alacak bu kart postallarım ,ayraçlarım,defterlerim ve kupalarım. Yani içimde ki ses öyle söylüyor yanıltmayacağına eminim. Valla üzüntülerimi mutluluklarımı hep sizinle paylaşıyorum benim burası rahatlama bölgem.Sanki deniz kenarında oturup çay içiyormuşuz da sizinle sohbet ediyormuşum .O hazzı yaşıyorum. İyki varsınız. Yorumlarınızı heyecanla okuyorum.Birde her bloğa girmemde anca gelen 6 yorumu onaylıyorum geri kalanı kalıyor çünkü bana yazanlara bende dönmek istiyorum.Hani derseniz neden yorumum onaylanmadı diye ondan yani .Artık fazla duramıyorum blogta ama size ziyaretimden de geri kalmak istemiyorum.
.

Not almayı seviyor içine fotoğrafta yapıştıracağınız bir defter arıyorsunuz hemde isminize özel bu defterim size göre olabilir :)
Fiyatı neden yazmıyorsun diyenleriniz oluyor .
Yazamam fiyatı öğrenip başkaları yararlanmak istiyor yani fiyat yarışı oluyormuş gibi yada yasal olmaz diye paylaşmakta istemiyorum.İnşallah şahıs şirketi olayım o zaman ticari bir site açacağım.O zaman istediğiniz gibi alışveriş yapabilirsiniz.Çünkü bazı müşterilerim siten olsada istediğim herşeyi alabilsem diye online olarak.Bende istiyorum inanın ama şimdilik blog,instagram,whatsapp olarak siparişinizi alabilirim.Elimden geldiğince yardımcı olmak isterim.
Sevgiler.

fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

16 yorum

  1. ellerine emeğine sağlık çok şirin,Allah iş rastlığı versin inşallah....

    YanıtlaSil
  2. bence de güzel ve harika çizimleriniz var..bol bol satışlar ve bol bol kazançlar dilerim..sağlıcakla kalın..🙂

    YanıtlaSil
  3. E-ticaret ortamına girsen keşke, bende böyle iletişim ile ürün alamıyorum çekiniyorum. Daha iyi olur sizin için hemide :D

    YanıtlaSil
  4. Yine harika bir defter... Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Çizimlerin gerçekten güzel.Bu da ayrı bir yetenek.. Umarım hayal ettiğin güzellikleri gerçekleştirirsin...

    YanıtlaSil
  6. Masal okula basladginda kesinlikle yaptirmaliyim cok guzel olmus eline saglik ❤

    YanıtlaSil
  7. Bol kazançların olsun inşallah.Benim sizi çok iti yerlerde göreceğime dair inancım tam :)

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar hos eline saglik canim

    YanıtlaSil
  9. Bayıldım , bayıldım . Bir gün sana siparişe uğrayacağım inşallah . :) Eline emeğine sağlık canım . :)

    YanıtlaSil
  10. Çok tatlı olmuş buuu ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  11. başarılar bol kazançlar ciciiiş :)

    YanıtlaSil
  12. Selamlar ben sizi takipteyim sizde beni takip ederseniz çok sevinirim bu arada bir mim hazırladımda cevap verirseniz çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  13. Tüm çizimlerini keyifle izliyorum, başarılarının artmasını diliyorum canım :)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim