Şirin Ev Çizimli Mutfak Kurallarım


Merhabalar efenim,bloğuma hoşgeldiniz...
Her hafta farklı çizim etkinliği yapıyorum instagramda duyuruyorum hatta takipçilerimden de konu ile alakalı  fotoğraf ,çizim istiyor ve #fatofotofanileciziyoruz  etiketleyip paylaşmalarını isityorum.Yavaş yavaş paylaşımları geldi ve biraz daha biriksin burada paylaşacağım.İşte bu ev çizimim geçen haftanın konusu idi ve çizimim çok sevildi.Bende bu çizimi nasıl değerlendşrsem diye düşünürken mutfak kuralları panosu olarak tasarlamak geldi.Nasıl olmuş beğendiniz mi?
Bu arada bu yazımı yeni laptobumdan yazıyorum.Lenovo Yoga 520 aldım ve şuan memnunum ve çizimlerime başladım harika oluyor.Hatta ilk çizimimi ileri ki zamanda bu arada paylaşacağım.
Çizimin sahibi ise namı değer THESAGLAM'S


rose gif ile ilgili görsel sonucu
Mutlu yuva kurmak için dua araştırdım bizler için.
“Yâ Veliyy celle celalühü “ zikrine devam eden kimseler daima Allah’ın hoşnutluğu içinde olurlar.huzurlu bir aile geçimi isteyen eşler eve girip çıkarken,yada bir birleriyle konuşurken içlerinden bu ism-i şerifi zikrederlerse güzel bir geçim içinde yaşarlar.Huzurlu bir  yuva  ve aile geçimi isteyenler  bu zikre devam ederler…*

rose gif ile ilgili görsel sonucu

Ev çizimimden oluşan mutfak kuralları panosu :)
Sipariş için tık tık
Not:Çizim ve tasarım bana aittir.

cute gif ile ilgili görsel sonucucute gif ile ilgili görsel sonucucute gif ile ilgili görsel sonucu


Hz.Mevlana'ın güzel sözü ile kapanışı yapıyorum :)

Ä°lgili resim





fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

9 yorum

  1. Çok güzel rabbim güzel kapılar actirsin sana inşallah güzel yüreklim benim sevgiler 😊❤😘

    YanıtlaSil
  2. "Aşçıyı öp" :)))çok hoş, eline sağlık canım.
    Bol siparişler diliyorum....:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Çok anlamlı bir çaılşma.Ama ben şu müzik player'a bayıldım.Yeni ekledin herhalde.Benim şansıma en sevdiklerimden Love me like you do dinledim :)

    YanıtlaSil
  5. Mutfaklara cok yakisacaktir❤

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir duaymış. İnternetim sıkıntılı olduğu için görselini göremedim 😔

    YanıtlaSil
  7. Aminnnnnn.Çok teşekkür ederim değerli dualarınız için.İyki varsınız.

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim