Harry Potter Coşkun



Harry Potter Çizimi


Harry Potter Coşkun

Merhaba canlar nasılsınız?
Benim kuşum Coşkun'u Harry Potter yaptım.Sevdiğim bu efsane filmi izlemeyen kalmamıştır umarım.İzlemediyseniz de bir şans verin biraz çocukça bulabilirsiniz ama içinizdeki çocuk duruyorsa eminim seveceksiniz.Zaten Coşkun'u görünce büyük ihtimalle sevmeye başladınız bile 😁

Çizimimi nasıl buldunuz bakalım yorumlar gelsin !
Harry Potter Çizimleri


İzlemek için vaktin varsa sana hediyem :)





harry potter gif ile ilgili görsel sonucu




You Might Also Like

15 yorum

  1. Coşkunnnnn çok tatlısın Sarı çocuk😎😂❤️
    Çizime bayıldım kaldı ki senin çirkin birşey yapabilmen mümkün mü Fatofotofan’ım?🙏🏻😁

    YanıtlaSil
  2. Çoşkun çok tatlı yaa ... Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Kendi resmini görünce Coşunun hoşuna gitmiştir..😊Elinize sağlık..✔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten çizerken elimden hiç ayrılmıyordu ki bıcırık 😊😜

      Sil
  4. Benim mavisimin adida Koko cok seviyorum onu❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy ismide çok tatlıymış.Resmini paylaşsana bloğuna ;)

      Sil
  5. Kendi resmini görünce Coşkunun çok hoşuna gitmiştir.Elinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Coşkun çok tatlıymış eline sağlık 😊

    YanıtlaSil
  7. Çok tatlı olmuş. Harry Potter çok severek okumuştum. Bir ara yeniden izleyeyim:)

    YanıtlaSil
  8. HARİKA ÇALIŞMALAR, TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim