Sanatsal Öğretmenler Günü Hediyeleri


Sanatsal Öğretmenler Günü Hediyeleri



24 Kasım Öğretmenler Günü Hediye Fikirlerim






 Ömür boyu saklayacağı bir kartpostal hediye edebilirsin.

öğretmenler günü hediyesi ne alabilirim
Kartpostal ve ayraç 2 'li hediye
öğretmenler günü hediyesi ne alabilirim
Kartpostal 1 alana 2.cisi benden hediye Öğretmenler Gününe özel



Kitap okumayı çok seven öğretmenine kitap ayracı alabilirsin yada bana karikatürünü çizdirip kitap ayracı tasarlattırabilirsin.


Ayraçlarıma yakından bakabilirsin bu video da :)
Kitap ayracı  1 adet alana 2.cisi benden hediye Öğretmenler Gününe özel


Notlarını tutması için telli defter alabilirsin yada bana karikatürünü çizdirip telli defter tasarlattırabilirsin.



öğretmenler günü hediyesi ne alabilirim
Kişiye özel defter


öğretmenler günü hediyesi ne alabilirim
isme özel defter


öğretmenler günü defter

Karakterli defter için :Buraya tıklayın
Kahve veya çay içmesi için Baskı Kupa alabilirsin yada bana karikatürünü çizdirip baskı kupa tasarlattırabilirsin.


öğretmenler günü hediyesi ne alabilirim
Öğretmene özel çizimli kupa

Kullandığı cep telefonuna telefon kapağı alabilirsin yada bana karikatürünü çizdirip telefon kapağı  tasarlattırabilirsin.



öğretmenler günü hediyesi ne alabilirim
kişiye özel telefon kılıfı



Çerçeveli karikatürünü çizdirebilirsin.



Portresini çizdirebilirsin.


Kişiye özel yada hazır çizimlerimden oluşan a3 ebatında bir duvar takvimi tasarlattırabilirsin yada 12 aya bölünmüş küçük ebatlarda ayaklı masa takvimi olarakta kullanılabilecek bir hediye de düşünebilirsiniz.



öğretmenler günü hediyesi ne alabilirim
kişiye özel takvim




Shopier sayfamda kredi kartı ile taksitle de sipariş verebilirsiniz.Tıklayın




Not: Kişiye özel çizimli hediyeler en az 1 hafta almaktadır o yüzden erken davranırsanız lehinize olur :)
Çizim ve tasarım şahsıma aittir.

Yazıma eşlik ettiğiniz için teşekkür ederim.
Sizin de tavsiyeleriniz varsa beklerim yoruma :)


Montaj Bloggif oluşturulan

 Bana yaz fatofotofan@gmail.com

Ayrıntılı bilgi için


You Might Also Like

16 yorum

  1. ayyyy çok sevimli hediyeler gerçekten......

    YanıtlaSil
  2. Birbirinden güzel hediyeler hediye edilen kişi çok sevinecektir

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel hediyeler bunlar, keşke böyle hediyeler hediye edilse küçük ama etkili hediyeler ;)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,blogunuzu yeni keşif ettim.Bloglarımdan takip ettim.(tariflimutfak-sibelinyemekleri)Blogunda hayata dair çok şey buldum.Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  5. O kadar tatlısın ki çizimlerine yansımış bu tatlılığın :) En kısa sürede ben de istiyorum bu çizimlerden öpüldün :)

    YanıtlaSil
  6. Takvim fikrini çok sevdim.Ellerinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi de çok özel bu hediyelerin ..

    YanıtlaSil
  8. ne güzel şeyler yapıyon seeeen yineeee :)

    YanıtlaSil
  9. Çok harika işler çıkarıyorsunuz.Yine öğretmenler günü hediyeleri de süper olmuş elinize emeğinize sağlık. Kuşunuz nasıl sormadan geçemeyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür son derece iyi :) Sağolun selamı var sizlere .

      Sil
    2. A.selam teşekkürler sevgiler saygılar

      Sil
  10. Öğretmenler günü yaklaşırken bu yazı güzel oldu, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Hepsi birbirinden güzel fikirler teşekkürler =)
    İadeyi ziyarete geldim ve sizi takibe aldım..

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar güzel öneriler ve hediyeler bunlar canım :)) çok beğendim
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. emeğine sağlık canım çok güzeller :)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim