Sonbahar Alışverişim - Fashionmia.com



Sonbahar Alışverişim - Fashionmia.com



Merhaba değerli takipçilerim.Önceki yazımda buradan Dilek Listemi sizinle paylaşmıştım ve sonunda siparişlerim geldi ve denedim harikalardı.
İlk kez yurt dışından alışveriş deneyimim oldu. Fashionmia.com da ki siparişlerim Hong Kong'dan geldi ve hızlılar öyle 3 hafta filan sürmedi 1 hafta içerisinde geldi siparişi verdikten sonra.
Bakalım neler almışım sizlerle paylaşıyorum :)

fashionmia alışveriş
 Şöyle bir genel çekimi bir ekleyeyim :)



                          Üçgen Şeklinde Mermer Görünümlü Kolye V şeklinde ki  canım kolyem.Nedense ben bu tarz kolyeleri seviyorum.


fashionmia.com

Lacivert Likralı Kot Pantolon  kot pantolonum.Çok rahat , çok beğendim.





Kahverengi Minik Çanta kahverengi çantam.Üzerinde ki ceylan detayını çok sevdim.Kendisi yani çantam biraz minik ebatta.Şimdi bu tarz çantalar moda olmuş.

Şimdilik bu kadar yazıma eşlik ettiğiniz için teşekkür ederim.

Sizde siteye göz atmak isterseniz tıklayın.
Sitede her bedene göre kıyafet,takı çanta  harici ,ayakkabı,iç çamaşırı var. 


Montaj Bloggif oluşturulan

Bana yazın fatofotofan@gmail.com

You Might Also Like

15 yorum

  1. Ne güzel ürünler güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
  2. So beautiful outfit. I like it... kisses

    http://www.ioannesstyle.com/

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden guzel güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  4. Yurtdışından alışveriş yapmaya cesaret edemiyorum doğrusu. Ödemeyi döviz bazlı mı yapıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  5. Yurtdışı sitelerden alışveriş yapmaya cesaret edemiyorum doğrusu takibi v.s. Güle güle kullanın çok zevkli bir alışveriş olmuş. Bir gün tüyoları alayım belki yaparım

    YanıtlaSil
  6. Minnak ama cok guzelmıs guzel gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten çok kısa sürede gelmiş :)

    YanıtlaSil
  8. çantanın rengi ve modeli çok hoş, güle güle kullan Fatmacım :)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel kıyafetler. Ve özellikle kolyene bayıldım. Sonbahar demişsin ama ciddi ciddi kış geldi. Bence şimdi de kış alışverişi yapmalısın :)

    YanıtlaSil
  10. Harika seyler almissin tatlim gule gule kullan💖

    YanıtlaSil
  11. Çok yakışmış hepsi ama en çok çantayı beğendim küçük çanta gibisi yok :) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel seçimler yapmışsınız. Güle güle kullanın hepsini :)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim