🌺 Ozi Poli Ponçik Logosu 🌺

zlm


Merhaba dostlar nasılsınız? Ben de iyiyim şükür çayımı yudumluyorum saat 10:01, ilk işim bloğa koşmak oldu.Sevgili Özlem'in kanalı Ozi Poli için chibi karakterini çizmiştim ve sizinle de paylaşmak istedim.Nasıl olmuş yorumlarınızı beklerim ??😉
Logosunu güzel günlerde kullansın çok sevdi kendisi.İnşallah youtube kanalına bol bol abonesi olur izleyicisi olur.❤❤❤
....
Blog başlıklarından seçmeler 😊  Sizi de her an paylaşabilirim tabisi 😜

-Suspicious Partner ve Hymn of Death



-Gönlümden elime,Elimden Hayata Dökebildiklerim...




Şimdilik bu kadar hadi ben kaçtım...
Sevgiyle kalın 🌺🌺🌺





Montaj Bloggif oluşturulan

fatofotofan@gmail.com

You Might Also Like

14 yorum

  1. Youtube için güzel ve farklı bir çalışma olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Eline emeğine saglik bir gün kapını calarim 🤩 bana da logoooooo diye 😂

    YanıtlaSil
  3. Ne tatlı bir blog böyle. İçim açıldı resmen.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel çizmişsiniz tebrik ederim

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş canım...çok yeteneklisin ne güzel...tebrik ediyorum seni...

    YanıtlaSil
  6. Bilgi sahibi oldum.Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. youtube profil resmine bile eklemiş ozipoli..🙂 tebrik ederim,bence çok harika çizimler olmuş,elinize sağlık efenim..✔😊

    YanıtlaSil
  8. Evet. Gerçekten çok sevdim.🤗 Ellerine sağlık. O güzel iyi dilekler senin için de geçerli❤

    YanıtlaSil
  9. Logo şahane olmuş, gömleğin kol kıvrımları bile var, harikasın ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. kendisini tanımıyorum ama çizimin her zamanki gibi harika :*

    YanıtlaSil
  11. merhaba facebook sayfanızda paylaşımınızı dün görmüştüm inanın çok sevindim çok saolun teşekkür ederim.🙏🕊😊 biliyosunuz benim facebook sayfam yok,daha doğrusu facebook ile aram iyi deil,sayfam olsaydı kesin sizi takip eder,destek verirdim..tekrar çok saolun teşekkür ederim..✔😊

    YanıtlaSil
  12. Takip ettiğim güzel bloglar teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim