Studyo Vlog 2 🎀 Kartpostallarım🎀 Denizli

fatofotofan


 Merhaba canlar,bir önceki 1. vlog videoma olan desteğiniz için teşekkür ederim.Sevileceğini tahmin ediyordum bende devam etmeye karar verdim.Bu video da biraz Denizli turu yapıp sonra kartpostallarımı paketlemeye başlıyorum yani günlük hareket planlarımı sizinle paylaşıyorum.Umarım bu videomu da seversiniz.Beğenen ,yorum yapan o degerli eller dert görmesin .Zaman ayırıp izlediğiniz için teşekkür ederim .Bir hatam olduysa affola.Sevgilerimle. Allah'ıma emanetsiniz.








Videoyu beğendiyseniz ABONE OLMAYI UNUTMAYIN :)


💼İş birliği için fatofotofan@gmail.com

Shopier Dükkanıma uğramak ister misiniz?

Tisho Dükkanda Fatofotofan'da var :)

ABONE OL tuşuna basarak kanalıma abone olmayı unutmayın :)


Destek olmak istersen:


Diğer Videolarım :

Studyo Vlog 1 🌸 Chibi Çizimi 🌸 Fatofotofan Blog

Parkta Ağaç Resmi Çiziyorum | Drawing of Tree Pictures in the Park

D&R ALIŞVERİŞİM

Çalışma Alanımı Düzenliyoruz | Fatofotofan Tv

Benimle Bir Gün | Fatofotofan



You Might Also Like

17 yorum

  1. Eliniz sağlık Fatma hanım kuş videoya ayrı bir sevimlilik aktarmış :)

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim eline saglik

    YanıtlaSil
  3. Süpersin, oraya da yazacağım :)

    YanıtlaSil
  4. O kuşu yirimm ben ne kadan güzel her şey canım bol kazançlar diliyorum <3

    YanıtlaSil
  5. Kartpostallarinda senin gibi kalbin gibi guzel canim💖

    YanıtlaSil
  6. kartpostallar video harika ama o minnak sarı can var ya çook şirin!

    YanıtlaSil
  7. Denizli benim eşimin memleketi ama ziyaret edemedik hiç sayende görmüş oldum 🏵

    YanıtlaSil
  8. Ne tatlı bir kuş öyle..Oyuncağı alabildi mi peki :)))

    YanıtlaSil
  9. İlk fırsatta izleyeceğim canım, emeğine sağlık :*

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel şeyler yapıyorsun öyle ♥
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. videolara yporum yapamasam da ben izliyom videolarını ama yazı başlık linki youtubeye yönlendirmesen iyi olur,belki okuyucular bundan hoşlanmayabilir, tabii yine de sen bilirsin, keyfine göre takıl..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amaç videonun izlenilmesi ve tıklanılması kanalımın büyümesi için öyle yapıyorum kusura bakmayın 😁🙈

      Sil
    2. ivit anladım,tamam keyfinize göre takılın..🙂 ayrıca facebookta yazımı paylaşmışsınız,çok saolun teşekkür ederim..✔😊

      Sil
  12. Harika işler çıkarıyorsun 👍 tebrikler keyifle izliyorum

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel ve şirin oldu gerçi modeliniz de çok tatlı saygılar.

    YanıtlaSil
  14. Terapi gibi geliyor teşekkürler.

    YanıtlaSil
  15. ben videolarınızı izliyorum arada 2 tane izlmediğim var onlarıda izleyeceğim emeğinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim