Evdekal Boyama Yap :)



Huzurlu,sağlıklı günler efenim. Nasılsınız ? Nasıl gidiyor karantina günleri? Önümüzde ki 4 gün daha çıkma yasağımız var.Ve 23 Nisannnnn. Balkonları süslemeye başladınız mı? Ben bayrakla süsleyeceğim marşımızı da okuyacağım.
Ben yeni birşeyler yapayım dedim bugünleri neşeli hale getirmek için.Aklıma boyama sayfası geldi :) Hemen işe koyulup çizimi yaptım.Bir tanesi mandala tarzında çiçek diğerinde vazoda çiçek.Shopier dükkanıma paylaştım. Sadece 15 tl :)
İster dijital ortamda boyama yapın isterseniz yazıcınızdan çıkartıp elde boyama yapın.
Sipariş verirseniz buraya yazın lütfennn ve boyama yaptığınız çalışmayı resmini çekip instagram hesabımdan mesaj atabilir yada email ile gönderebilirsiniz.Çok sevinirim :)

Bakalım en çok hangisi tercih edilecek?
Birde boyama sayfası için çizim önerileriniz olursa yazın bana lütfen. Seviliyorsunuz.

boyama sayfası indir

Büyülü Çiçek 15,00 TL


digital paint download

Dijital İndirme Çiçek Vazo Hobi Boyama Sayfası 15,00 TL




Size hediyem var  tıklayın :)




fatofotofan@gmail.com

You Might Also Like

14 yorum

  1. Dün akşam biz de elimizi kullanarak zürafa falan çizdik ve onları boyadık. Gerçekten terapi gibi etkisi var. Sizin tasarımlar da harika. Yazıcımız olsa alırdık. Dijital boyama zevk vermiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım zevk meselesi tabi 😊 ben önceden hep android telefonumda çizerdim resimleri .Kalemsiz birde, o kadar zor bir o kadar da heyecanlı oluyordu. :) Hatta bir videoyumu atayım.
      https://www.youtube.com/watch?v=eOlPJdGdMVg

      Sil
  2. Bende almıştım boyama kitabı. Terapi niteliğinde 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bencede ama benim boyama sayfalarını kullanabilirsiniz bundan sonra 😊😍

      Sil
  3. çok güzeller gerçekten ellerine emeğine sağlık canım benim 😊🌸 sevgiler ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumunu görünce çok mutlu oldum valla özlemişim 🙈😁🥺😍

      Sil
  4. Hımm dijital boyalamalar iyiymiş,çocuklar için güzel bir boyama çalışması olabilir bence..Emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
  5. Çok harika çizimler yapmışsınız bu yetenek sizde var

    YanıtlaSil
  6. Ben dijital boyamayı bir türlü sevemedim ama benim çocuklar bayılıyor. Kuşak farkı demek ki böyle gösteriyor kendini :-) Bu arada çok yeteniklisiniz, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için.Ama elde kalem boyalarla fırçalarla boyamanın zevkini veremiyor dijital ortamda çizim.Ne yapalım bende işim gereği çağa ayak uydurmaya gayret gösteriyorum .

      Sil

Yorum attığınız için teşekkür ederim