OnBir Ayın Sultanı Hoşgeldin 🌙

OnBir Ayın Sultanı Hoşgeldin 🌙


                                    iftar sofrası çizimi
Merhaba sevgili dostlar.Merhamet ,sevgi ,huzur sizinle olsun. Bugün Ramazan'ın 5.günü.Denizli'de hava çok güzel ,şuan bunları yazarken bir yandan da pencereden manzarayı izliyorum.
Vlog videolarumda odamın manzarası var hep ,merak ederseniz hani youtube kanalıma da beklerim 🤗Youtube kanalım için tık tık.
Ramazan'ın bereketi sarsın dünyayı.
Korana virüsün artık son bulduğu çifte bir bayram yaşayalım.😇🥺
Bugünlerde yaptığım çalışmaları sizinle paylaşmak isterim.
Herkesin Ramazan Ayın hayırlı olsun.

Hoca Ali Rıza Efendi'nin çizdiği "iftar sofrası" resmini kendi yorumumla resmettim. İnstagram hesabımda paylaşmıştım burada da paylaşmak istedim sizler için 🥰
                                       


Ve son olarak Ramazan ayı temalı  çizimimden oluşan telefon duvar kağıdını paylaşmak istedim. Şuan shopier dükkanımda satışta 😊
Her android cep telefonun uyumludur.


ramazan duvar kağıdı

 Sipariş vermek isterseniz  tık tık
Daha fazla bilgi almak için fatofotofan@gmail.com veya yoruma yazabilirsiniz.
anime girl

Son olarak karantina günlerinde izlenecek film veya dizi önerileriniz varsa yoruma yazın 😊

You Might Also Like

12 yorum

  1. Güzel yazı Ramazan. gerçekten rahmet ve mutluluk ayıdır.
    Allah sizin için kolaylaştırsın ve oruç tutsun.
    Selam <3

    YanıtlaSil
  2. Harika olmus..
    Hayirli ramazanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ,Hayırlı Ramazanlar 🌹🌼🌙

      Sil
  3. İftar sofrasına bayıldım. Hayırlı ramazanlar:)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler size de hayırlı ramazanlar bugün blogunuz da epey süre geçirdim. Hatta gezerken zaman nasıl geçti anlamadım çok teşekkür ederim . Aa unutuyordum film tavsiyesi istemişsiniz:) Zamana karşı filmin adı bence güzeldi beğenirmisiniz bilmem kolay gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum keyifli vakitler geçirmenize.Film tavsiyeniz içinde teşekkür ederim onu izlemiştim ve harika bir film gerçekten..😊

      Sil
  5. Hayırlı razamanlar..Yeni yazınız yokmuydu,bi türlü bulamadım..

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim