🎁 Mayıs Kutusu 🎁 #evdekal


🎁 Mayıs Kutusu 🎁  #evdekal


mayıs kutusu

Merhaba sevgili sanat sever dostlar .Evde kaldığımız şu günlerde  anı neşelendirmek için özellikle sizi motive edecek bir set hazırladım.
Hepside tabiki benim çizimim benim emeğim.Severek hazırladığım bu seti şimdiden güzel günlerde kullanmanız dileğiyle.İsterseniz kendinize isterseniz sevdiklerinize de hediye edebilirsiniz.

Paket İçeriği:
İçinde yok yok :) 
Tam bir bahar paketi oldu ,papatyalı.İnstagram hesabımdan takipçilerimin isteği doğrultusunda hazırlandı bu set :)

1 adet defter
2 adet motto kart
1 adet rozet bonus 1 adet daha fatoş rozet 🎈
1 adet a4 boyama sayfası
1 adet Coşkun'un ayracı.
Onu tanıyanlar bilir 🐥🐤
Budding Pop Cute GIF - BuddingPop Cute Tongue - Descubre ...
Umarım evinizde bereket huzur sağlık getirir.


Bu ürünlerimi nasıl paketliyorum izlemek isterseniz  tık tık

You Might Also Like

18 yorum

  1. Harika bir paket, çok mutlu ederbu insanı <3

    YanıtlaSil
  2. Emeğinize sağlık,çok güzel duruyorlar..Dilerim emeğinizin hakkını tez alırsınız,bayağı emek verilmiş..😊

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Hepsi birbirinden güzel görünüyor. Gerekli motivasyonumuzu sağlayamadığımız bu günlerde hazırladığın bu set kaybettiğimiz mutluluğumuzu ve neşemizi bizlere yeniden kazandıracağından eminim. Bol kazançlar dilerim. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum çok teşekkür ederim 🎈😊

      Sil
  4. Elinize saglik
    Motive eden harika calisma olmus

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir set hazırlamışsınız

    YanıtlaSil
  6. evde kalmaya devam bitmedi hala

    YanıtlaSil
  7. ne kadar tatlı bir kutu olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. cıvıl cıvıl bir ay olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. hımm sanki buraya yorum bırakmıştım..Neyse güzel çalışmalarmış,emeğinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
  10. valla görebildiğimi onaylıyorum gözümden kaçmış olabilir özür dilerim 🙈

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim