🌙Stüdyo Vlog💟Sohbet,Kişiye Özel Çizim,Miki Kız Defter Sipariş Paketleme,Coşkun'un Resmini Çiziyorum


Fatofotofan tv

Merhabalar sevgili sanat sever dostlar , bu video biraz sitemli 😁 Desteğinizi bekliyorum.İşim ile ilgili sorunuz olursa yoruma yazabilirsiniz. Dilerim keyifli dakikalar geçirirsiniz. 🌸Fatofotofan 🌸 Sizleri seviyorum İyi İzlemeler 💋 Videoyu beğendiyseniz ABONE OLMAYI UNUTMAYIN :) 🎁Miki kız Defter:https://www.shopier.com/ShowProductNew/products.php?id=2640982&sid=cDIxU2cxckkyOHkwOUQ1VDBfMTNfRGVmdGVyXyA= 💼İş birliği için fatofotofan@gmail.com





fatofotofan@gmail.com

You Might Also Like

6 yorum

  1. Harika çizimler..Bence siz "çizim öğretmenliği" için başvurun,işin tekniklerini bildiğiniz için "çizim öğretmenliği" yapabilirsiniz..Kolay gelsin..😊

    YanıtlaSil
  2. Çizim yapmak çok istediğim bir şey ama yetenek, eğitim ve zaman istiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle ben yıllardır bu işin içindeyim :) Yani zaman ilgi istiyor sırf yetenekle olmuyor sevmekte lazım .

      Sil
  3. Manzara güzel saçlar kesilmiş ve boyanmış sanırım yönetmen muhabbet kuşumuz da mevcut :) Ve yine güzel işler ortaya çıkıyor elinize sağlık kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için.😊

      Sil

Yorum attığınız için teşekkür ederim