Fatofotofan Yılbaşı Hediye Önerileri

yılbaşı hediye önerileri

Merhaba sevgili sanat sever dostlarım;
Nasılsınız? Aralık ayındayız. Şaka gibi 2020 de geride kalıyor...Umarım 2021 daha iyi olacak, sevgi ve iyiliğin yarıştığı bir yıl olsun.

Yılbaşı hediyeleri önerilerimi sizinle paylaşmak istedim. Kendi dükkanımdan size özel hediye seçenekleri derledim. Umarım memnun kalırsınız.


Kişiye özel çizim.
Özgün,kalıcı, emekli, bir hediye isterseniz  kişiye özel portre çizimi tavsiye ederim.
Detaylar burada tık tık

kişiye özel çizim

Özgün Ülkemizin değerli Pamuk şekeri, Pamukkale Resimim.
Detaylar içi Tık tık



Yine kişiye özel hediye,cartoon çizim tarzında fatofotofan çizim.
Sizin cartoon karakterinizi çiziyorum.
Detaylar için tık tık

kişiye özel anime çizim

Yılbaşı kartları:
Yılbaşı kartpostallarından vazgeçemeyenlere özel :)
Detaylar için tık tık

yılbaşı kartposttalı



Ve son olarak  el emeği seramik duvar süslerim :)
Hanımlar için özel.
Detaylar için tık tık

Mutfak duvar süsleri

Benim tavsiyelerim bu kadardı.Dilerseniz Fatofotofan'ı başka nerelerde bulabiliriz derseniz 
linklerini buraya bırakıyorum. Belki özel kampanyalar sizleri bekliyordur.

https://www.ciceksepeti.com/tum-urunler?storeid=7516




You Might Also Like

14 yorum

  1. Kartlar çok nostaljik, seramiklere de bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim beklerim dükkanıma :)

      Sil
  2. Fato hanım harika yılbaşı hediye önerilerinde bulunmuşsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sizi de beklerim dükkanıma :)

      Sil
    2. İnşallah bir gün alışveriş nasip olur.

      Sil
  3. Amazing post! Thank you very much for your sharing. I wish you licky winter!

    YanıtlaSil
  4. Yılbaşı önerileri,hediye yılbaşı kartları çok iyimiş..İlk resimdeki daha hoş gibi gözüküyor..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten onu bilerek koydum yeni ürünler onlar :)

      Sil
  5. Valla 2020 de ne kadar iyi olunursa o kadar iyiyiz işte siz nasılsınız bu arada önerileri çok beğendim güzel bir derleme olmuş teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bende.Dilerim 2021 daha iyi olacak 🎈🎄

      Sil
  6. Me alegro mucho de que te guste, querida.

    YanıtlaSil
  7. Lovely post and cool photos! Thank you very much )

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim