Stüdyo Vlog 🎉 Yeni Etiketler,Sipariş Paketleme



sticker

💕🌸💐Merhaba blog okuyucum ...Nasılsın? Bense iyiyim şükür.İşler çok güzel gidiyor ve bu anları sizinle youtube kanalım aracılığı ile paylaşıyorum.Umarım sizlerde mennun kalıyorsunuzdur.
Rengarenk bir video bir oldu.Sizde benim gibi sticker severseniz tam yerindesiniz 😊👌 Bu videoda şirin,yeni stickerlarımı sizlere gösteriyorum.Beraber buzlu nescafe yapıyoruz,paketleme yapıyoruz vee temizlik yapıyoruz.Hadi gelin :) Videomu beğenirseniz "Fatofotofan" dünyasına katılın yorumlarınızı beklerim ❤ Teşekkürler... 💼İş birliği için fatofotofan@gmail.com

You Might Also Like

7 yorum

  1. Kolay gelsin sanırım ikimizinde telefonları değiştirme zamanı geldi aynı dönemde almıştık sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur valla 😁Ben değiştirdim en son.Hatta son vlog videomu onunla çektim bakabilirsin çekim kalitesine eğer almadıysan telefon tavsiye ederim.Samsung a32

      Sil
  2. Emeğinize sağlık,çok güzel olmuş..O mavi kuş yeni sanmıyorsam,Allah uzun ömür versin,sıcakkanlı dostlarımıza..🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn,evet yeni kuşumuz ailemizin sevimli bireyi oldu.

      Sil
  3. yeni paylaşım var mı diye baktım ama..işler yoğun herhalde,Allah(cc) kolaylık ve bol kazançlar versin..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle yok henüz, kısa zamanda güzel paylaşımım olacak :)Çok teşekkür ederim değerli dileklerinizi için.

      Sil
  4. Kolay gelsin benim de İnstgramdayeni açtığım scrunhies yaptığım bir küçük isletmem var
    @yakut.design

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim