Çiçeklerin Büyüsü ile Şirin Çizimler 2024 Masa Takvimi 🥰

Merhabaaaaa 👋👋
Ben geldim.1 sene omuş buralara gelmeyi.Bir bakacağım heyecanla  blogger ailesinden kimler aktif, kim ne paylaşmış diye.Özledim bir o kadar da.2024 masa takvimi vesile oldu buraya gelmeme.Yorumlarada heyecanla bakacağım epey birikmiş.Bundan sonra haftalık düzenli olarak gelmeye çalışacağım.Umarım sizlerde aktifsinizdir.🥲

 Henüz 2024 Masa Takvimi almadıysanız benim takvimleri tabiki de tavsiye ederim.Benim çizimlerim benim, baskım yahu...😁Çok mütevaziyim dimi.Şimdiye kadar 20 kişi sipariş verdi şuan yeni sahiplerindeler.
2024 masa takvimi
Çiçeklerin Büyüsü 2024 Masa Takvimi 🛍️sipariş ver 

2024 masa takvimi
Şirin Çizimler 2024 Masa Takvimi Sipariş ver

Çizimleri,baskısı tarafıma ait olan  bu takvimlerden sipariş vermek isterseniz görsellerin altında ki "sipariş ver" yazısına tıklamanız yeterli 😀
Teşekkür ederim buraya kadar bana eşlik ettiğiniz için.Bu paylaşıma değerli yorumlarınızı sevgiyle bekliyorum.

not:Küçük işletmemizin en yeni youtube videosunu izlemek istersen hemen tıkla ❤️





fatofotofan@gmail.com


You Might Also Like

5 yorum

Yorum attığınız için teşekkür ederim