Nimet ile Röportajım

Nimet ile keyifli röportajımız =)

Benim gizli çekimim hihi =)


Fatofotofan:öncelikle seni tanıyalım .bana kısaca kendinden bahseder misin?
Nimet:Ben Nimet 18 yaşındayım.Gezmeyi severim,spor yapmayı seviyorum.Atıcılık dalında 9 ödülüm var.Ders çalışmaktan nefret ederim.Mağdur bir ygs öğrencisiyim..(Bu arada  açık yürekliliği için Nimet e teşekkür ederim.Çok doğal bir kız.Seviyorum onu =) )

Fatofotofan:Çok memnun olduğun hobilerin ve seni tanımlayacak özelliklerin nedir?Bilmek isterim.
Nimet:    Spor.Sporsuz kalmış insanın hayat damarları %90 ı kopmuş demektir.Kendini beğenmiş tiplerden nefret ederim.Doğallıktan yanayım.İnsanda biraz kıskançlık olmalı.
Nimet'in antrenman anı.(Makine iyi olmayınca bu kadar net olabildi =( )

Fatofotofan: En büyük hayalin ve gerçekleştirmek istediğin projelerin nelerdir?
Nimet:En büyük hayalim polis olup özel harekat Tim'ine katılmaktır.









Fatofotofan: Hangi markalara tutkunsun?

Nimet:Giyimde:GAP Ayakkabıda:Adidas Parfümde:Purblanca Jelibon:Haribo ,Bilgisayar:Casper


Fatofotofan: İzlemekten zevk aldığın Tv programları neler?
Nimet:Arka Sokaklar,Fatofotofan =)




Fatofotofan:Fatofotofan sayfasını nasıl buldun ve ya fatofotofan ile nasıl tanıştın?
Nimet:Fatma ablamın önerisiyle tanıştım,iyi kide tanışmışım.Takip ederim sitesini ve sitesini açtıkça gözüm gönlüm açılıyor.

Fatofotofan: Fatofotofan'ı çalışmalarında en çok ne özelliklerini seviyorsun?
Nimet:Klipleri,resimlerini (çünkü emek var)

Fatofotofan: Fatofotofan çalışmalarına eklemek istediğin bir fikrin var mı?
Nimet:Sporcu öz geçmiş olanların portre çalışmaları.

Fatofotofan: Eğer olursa ilerde Fatofotofan bir ofis açsa orada çalışmak ister miydin ve isteseydin ne olarak görev almak isterdin?
Nimet:Çalışmak isterdim,spor spikeri olmak isterdim.

Dalımı kıranın,ağacını kökten keserim.

You Might Also Like

0 yorum

Yorum attığınız için teşekkür ederim