Sevgi ile Röportajım

Sevgi Ayan ile Röportajım.
Sevgi'min samimi cevaplarıyla eğlenceli bir an geçirdik.Umarım ilerde yüz yüze sohbet ederiz Sevgi'cim.
Şimdi Röportajımıza başlıyoruz.


Fatofotofan:Öncelikle seni tanıyalım.Bana kısaca kendinden bahseder misin?
Sevgi: Sevgi Ayan ben 13 yaşındayım 7.sinifa gidiyorum koyu Twihard'ım en büyük hayalim onları görmek en sevdiğim şarkı “a thousand years “en sevdiğim şey Alacakaranlık kitaplarını tekrar tekrar okumak.

Fatofotofan:Çok memnun olduğun hobilerin ve seni tanımlayacak özelliklerin nedir?Bilmek isterim.
Sevgi:Gezmek kitap okumak voleybol oynamak alışveriş yapmak film izlemek the twilight saga turkey sayfasinda paylasim yapmak bunlar hobilerim.Beni tanımlayan özellikler çevreden duyduğum kadarıyla neşeli komik eğlenceli herkese iyi davranan buda özelliklerim.

Fatofotofan: En büyük hayalin ve gerçekleştirmek istediğin projelerin nelerdir?
Sevgi:En büyük hayalim alacakaranlık oyuncularını görmek ve oyuncu olmak ABD ' de yaşamak bir süre .

Fatofotofan:Hangi markalara tutkunsun?
Sevgi:LC Waikiki,defacto,adidas.Boyalarda da dikkat ederim vangogh tercih ederim.
Çikolata:Ülker , Eti ve Alpella aslında her türlü çikolata yerim.

Fatofotofan: İzlemekten zevk aldığın Tv programları neler?
Sevgi:Güneşi Beklerken,Arkadaşım Hoş geldin,Fatih Harbiye ve Boynu Bükükler ara sıra Alacakaranlık Serisi çıkıyor bide onlar.


Fatofotofan: Fatofotofan sayfasını nasıl buldun ve ya fatofotofan ile nasıl tanıştın?
Sevgi:Bu sayfa kelimelerle anlatılmaz harika çizimler ayraçlar takvimler baskılar harika istediğiniz her şey bu sayfada sizi mutlu edebilecek her sey ben bu sayfayi çok seviyorum nasıl tanıştım the twilight saga turkey sayfasinda üst yönetici yani sen paylaşmıstın orda sonra hep takip ettim.
Fatofotofan: Fatofotofan'ı çalışmalarında en çok ne özelliklerini seviyorsun?
Sevgi:Hepsi harika ama çizimler ve bu eşyalar daha çok güzel oluyor :)
Fatofotofan: Fatofotofan çalışmalarına eklemek istediğin bir fikrin varmı?
SevgiHayır zaten gereken her şeyi doğru bir şekilde yapıyorsun.
Fatofotofan: Eğer olursa ilerde Fatofotofan bir ofis açsa orada çalışmak ister miydin ve isteseydin ne olarak görev almak isterdin?
Sevgi:İsterdim tabiki ama daha büyük olduğumda hihi ne olarak hiç düşünmedim ama bilgisayarla ilgili birşey olurdu sekreter gibi çünkü hep bilgisayar başındayım :D

"Herkes yapabilir herkes başarabilir hayallerime sadece bu sözle ulaşabilirim benim felsefem bu."




facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

1 yorum

Yorum attığınız için teşekkür ederim