Sudenur ile Röportajım

Sudenur benim kardeşim gibidir.Onu bebekliğinden tanırım.Hayata karşı   istekli,çalışkan ve sevecen bir kızdır.
Röportajda  güzel vakit geçirdik.
Haydi röportaja başlayalım :)

Sude'yi şiir okurken hayalimde resmettim.

Fatofotofan:öncelikle seni tanıyalım .bana kısaca kendinden bahseder misin?
Sude: Ben Sudenur.12 yaşındayım ,ortaokul 2.sınıf öğrencisiyim.Sevdiğim dersle ingilizce ve okuma becerileri.En sevdiğim spor dalı Hentbol.
Fatofotofan: Çok memnun olduğun hobilerin ve seni tanımlayacak özelliklerin nedir?Bilmek isterim.
Sude:  Maceracı kitaplar okumak,canımın sıkılmayacak bir şekilde test çözmek.Şiir yazmakta iyiyimdir,duygularımı çok net ifade ederim =).
Fatofotofan: En büyük hayalin ve gerçekleştirmek istediğin projelerin nelerdir?

Sude:İleride başarılı bir fen öğretmeni olmak.Mutlu ve sağlıklı olmak.

Fatofotofan: Hangi markalar tutkunsun?

Sude:Eti Çikolata,Lc Waikiki,Privacy parfüm

Fatofotofan: İzlemekten zevk aldığın Tv programları neler?

Sude:Umutsuz ev kadınları,Survivor,Büyük Risk,Köstepek Giller (Sude burada gülüyoror ve çekiniyor çocuk programı diye ama bende izliyorum aradabir.Animasyonları seviyorum çünkü bende onlarda esinlenerek çiziyorum sonuçta :) ) 
Fatofotofan: Fatofotofan sayfasını nasıl buldun ve ya fatofotofan ile nasıl tanıştın?
Sude:Çok sevdiğim Fatma ablamın sayfası olduğu için biliyordum zaten.
Fatofotofan: Fatofotofan'ı çalışmalarında en çok ne özelliklerini seviyorsun?
Sude:Hepsi çizilen karakterler ve videolar.
Fatofotofan: Fatofotofan çalışmalarına eklemek istediğin bir fikrin varmı?
Sude:Blog sayfasının rengi açık olabilir mesela ve Murat Boz çizgi film karakteri çizebilirsin =)
Fatofotofan: Eğer olursa ilerde Fatofotofan bir ofis açsa orada çalışmak ister miydin ve isteseydin ne olarak görev almak isterdin?
Sude:İlgi alanım olan bir görev olursa neden olmasın,çalışırım.

Sude:Hayatınızda bir sanat istiyorsanız Fatofotofana hoşgeldiniz.
Bizimle birlikte Fatofotofan'ın heyecanını yaşamak ister misiniz?En iyi anlarınızı ölümsüzleştirmek için Fatofotofana başvurunuz.



You Might Also Like

0 yorum

Yorum attığınız için teşekkür ederim