Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun

Bir yalnız daha sevgiler günü.Çok isterdim "canım hayatım sevgililer günümüz kutlu olsun"demesini.Şimdiye kadar olmadı duymadım bu lafı.Rabbim'den sonra gelecek gönlümün sahibi neredesin bilmiyorum ama çık artık karşıma yoruldum .Rabbime her defasında şükredip duamı ediyorum ama nerde ne zaman nasıl olacak bilmiyorum ,tek bildiğim Rabbim biliyor olması  herşeyi.
Önceden beri yaptığım sevgililer gününe özel videolarımı topladım burada paylaşıyorum.Umarım hepsini izler ve yorum yaparsınız.

sevgililer günü -Kolpa beni aşka inandır.wmv 

unutma beni sevgililer gününe özel

unutma beni sevgililer gününe özel paylaşan: sementa86

Sevgililer Günü Özel


Sevgililer Günü Özel | www.akilli.tv

skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

0 yorum

Yorum attığınız için teşekkür ederim