#SEFFAFBULUTLARDABULUSUYORUZ SPONSORLARIMIZ -BÖLÜM 2


Merhaba bu bölümdede blog buluşmamızda güzel hediyeler sunan sponsor firmalardan bahsedeceğim. :)   blog buluşmamız için tıkla:


İpelina; 
Diğer pamuk markalarından farklı,facebook sayfasında bayanlara moda,sağlık,aşk,bakım ile ilgili tüyolar veriyor .Güzelleşmenin en eğlenceli yolu #ipelina.
not:açıkcası paketleri çok güzel üzerindeki çizime bayıldım.Sevdiğim mor ve pembe bir araya gelince dikkat çekiyor.
https://tr-tr.facebook.com/ipelinaturkiye

Depitak:
Tüy dökücü kremle bende hayata hazırlıklı olmak istiyorum denemek için sabırsızlanıyorum umarım diğer ünlü markalar gibi beyaz yalanları yoktur.Diğer markaları kullandığıma pişmanım çünkü jiletten farkı yok.Depitak ta bu farkı görmek isterim.


Dermadolin
Kozmetik Ürünleri, Kepeğe Karşı Şampuanları ve Cilt Bakım Ürünleri
Özellikle #ceradolin losyonlar ve kremlerini dayanamadım hemen kullandım gerçekten de hemen faydasını gördüm.Ceradolin-P yüz kremi çok güzel benim cildim kuru olduğu için her krem iyi gelmiyor ve kolay kolay da bir ürün alamıyordum.Dermadolin ilaç gibi geldi diyebilirim. Ezcaneler de rahatlıkla bulabilirsiniz.
Plus Canvas:
Birbirinden güzel tabloları var ve kişiye özel tabloda basılıyormuş.Benim tablom boğaz manzaralı resimde gördüğünüz gibi,annem ile babam da çok güzel görünüyorlar değil mi :)


Pronail 
  Tırnak bakımı Manikür setini ilk kez deneyeceğim.Aslında sağlık ve güzelliğimiz için bu bakımı kendimizin yapması daha iyi.Hem ekonomik he m sağlıklı.Dışarda yaptıranların çoğu ayaklarından rahatsız.Ben de yaptırmak istemiyorum .En iyisi kendimiz yapmalıyız ki o kadarda ölü derileri almamıza da gerek yok,uzmanlar tavsiye etmiyor.

Amir Teneke 
Kutu sever olarak bu hediye çok hoşuma gitti ve içine hemen takılarımı koydum .
Sitesinde kişiye özel baskı kutularda tasarlıyorlar.
Ritüel de Beauty:
Bakım ürünü özel günler için 1 kutu ısıtıcı bant ve 1 adet diş temizleme pratik mendil 3 adet burun bandı(Burun bandını ailem kullandı ve pek memnun kalmadılar açıkcası band tutmuyormuş.) Bayanlara özel yararlı ürünler bunlar. Denediğimde görüşümü sizlerle paylaşacağım.Gratis mağazalarında bulunur.


Kağıt Vs.

Çocuklar için el becerileri geliştirici birbirinden güzel dergiler.Kardeşim bayıldı bunlara ve zorlandığını söyledi .Bunu duymama sevindim ki zekasını zorladığını anladım.En azından yazın canı sıkılmayacak ve kendisine yararı dokunacak bu dergilerle eğlenceli vakitler geçirecek.


Doğadan:

Yazın formda geçirmek için olmazsa olmaz yeşil çaylar ki ben günde 2 bardak içmeye gayret gösteririm. #Doğadan a teşekkür ederim güzel bardağı ve çayı için.


Essence : 


1 adet pure skin sivilce karşıtı BB krem


1 adet essence secret party allık : Şuan kullanıyorum ve memnunum yüzüme renk verdi.

Abfen Farma:

Burun yıkama ürününden memnunum nefesi açıyor burun bandına gerek kalmıyor.


Otacı Keratin Arganine Şampuan
Şampuanı kullandım ve saçıma gerçekten iyi geldi kıvırcık  saçlıyım ve saçım kabarık bir yapıya sahip.Elektriklenmesine saçımın karışıklığını açmasına iyi geldi.Bu ürünü rahatlıkla kullanıyorum eğer sizinde yıpranmış saçlarınız varsa tavsiye ederim.

Devamı Gelecek 



skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

2 yorum

  1. fatmam canım arkadaaşım süper bir yazı olmuş :)) iyi günlerde kullan hepsini..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım sayende blog buluşmasını iyki ayarladın ki sen gibi güzel dostlar kazandım. yakınında devamı gelecek sığmadı ürünler bereket versin :)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim