Temmuz'da Napıyorsun Mimim

Haziranı da geride bıraktık işte günler vızır vızır geçiyor...Her ayın başında kendimce plan yapıyorum ama uyan kim?Sonra hep sinir oluyorum kendime.Bu sefer ciddi bir şekilde herkese açık hatta mim olarak hazırlayayım dedim.Umarım sizde beğenirsiniz.
Ben GRETCHEN 'nin Mutluluk Projesi'nden ilham alarak 4 madde yazdım.

 PARA ; BİRAZ MUTLULUK SATIN AL (TEMMUZ)

7.1 Makul Savurganlık Yap
7.2 Gerekenleri Al
7.3 İstiflemekten Vazgeç
7.4 Bazı Şeylerden vazgeç
7.5 54 kilo ol (bunu ben ekledim :))

Temmuz için tatil planınız var mı?
Ben Akbük koyu'na yada Alaçatı'ya gitmeyi düşünüyorum.Hatta 3 kardeş.Buna çok ihtiyacımız var deniz havasına.Biraz masraflı olacak ama her zaman olmuyor değil mi?

Ramazan bayramında planınız ne?
Şuan tam belli değil ama Denizli Karahayıt'a gitmeyi düşünüyoruz ama inşallah denize gideriz.

Şimdiden size iyi bayramlar dilerim.Sorum bu kadardı arada sizi böyle rahatsız edebilirim blogger dostlarım benim :)

Mimleyeceğim dostlar:
+Mehtap Kütük
+Berika'nın Günlüğü
+cicibici hobiler
+Yeşim ÇAYIROĞLU
+Tuba Yüksel





skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

2 yorum

  1. Çok güzel bir mim olmuş,en kısa zamanda yanıtlayacağım.Beni düşündüğün için çok teşekkür ediyorum,canım benim...

    YanıtlaSil
  2. rica ederim cevabını heyecanla bekliyorum Meleğim benim.

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim