Kişiye özel Karikatürlü Kirlent

Merhaba 👋
Sizde böyle farklı hediye isterseniz hemen sipariş verin.
Siz ilk başta bana email ile sevdiğiniz fotografınızı alıyorsunuz. Ben onaylayıp dilerseniz internet banka hesabıma eft eder yada Size yakın ptt şubesinden hesabıma yatıracaksınız. Bu aşamadan sonra ben elimde çizime başlıyor sonra pc de renklendiriyorum. Kirlent için matbaadan bastırıyorum. Şehir dışında yada yurt dışında olun kargo ile gönderiyorum. Kargo fiyatın içine dahil ediyorum.
Sormak istediğiniz sorular varsa bana mesaj atın

İletişim skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

3 yorum

  1. Teşekkür ederim hemen ziyaret ediyorum bloğunuzu. Tekrar hoşgeldiniz :) Değerli yorumlarınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Çok güzelmiş, bayıldım.Bu arada yeni keşfettim sayfanızı, çok güzel yazılarınız. Emeğinize sağlık. İlginizi çekerse benimde kendimce şirin bir bloğum var, sizi de beklerim.
    http://istanbul-hanimefendisi.blogspot.com.tr/
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloğuma :) Değerli yorumlarınızı bekliyorum. Blogunuzu ziyaret ediyorum şimdi.

      Sil

Yorum attığınız için teşekkür ederim